partner daagjes vrij na de bevalling?

Hoi hoi,
Hebben jullie mannen ook wat dagen vrij opgenomen voor de maand september?dat is hier namelijk wel het geval maar komt omdat die van mij internationaal op de vrachtwagen rijd, we hebben na de bevalling zowiso een weekje met zijn drieetjes samen..want de oudste moet gewoon dan naar school,maar hebben jullie mannen ook atv dagen opgenomen of vrije vakantie dagen?

groetjes nice

Ja heerlijk joh! Die van mij heeft twee weken vrij vanaf de bevalling, we hebben nu twee weken vakantie gehad en straks dus nog een keer twee. Wel luxe hoor dat het zo kan, dat hij meteen thuis kan blijven als het begint.. Hebben we bij de vorige twee ook zo gedaan, echt heerlijk eerst een weekje genieten als de kraamhulp er nog is (wordt hij ook een beetje in de watten gelegd haha!) en daarna kan ie nog een weekje helpen met de oudste twee, heb ik nog effe tijd om te herstellen en me met de beeb bte bemoeien.. Ben de vorige keren ook echt een week in mn bewd (nu ja, iig boven) gebleven en dat kan ik echt iedereen aanraden..das echt alleen maar genieten! (maat dat kan natuurlijk alleen als je goeie hulop achter de hand hebt voor boodschappen en je andere kids etc. Verheug me er nu alweer op!
Liefs, mvtwee

Aloha,
Mijn vriend krijgt 2 dagen verlof na de bevalling, daarna gaat hij werken als de kraamverzorgster er is en zodra zij weg is, neemt hij 2 weken vrij.

We werken bij hetzelfde bedrijf en men doet gelukkig niet zo moeilijk, ze vinden het allemaal maar wat spannend dat er een kantoorkindje geboren wordt haha.

Hoi hoi,
Mijn vriend neemt ook 2 weken vakantie op als de kleine er is. Naast de 2 vrije dagen die hij zowiezo krijgt. Hij is er echter alleen niet over uit of hij de vakantie opneemt als de kraamhulp er nog is of juist als die weg is.
Denk dat ik hier zelf ook maar eens een berichtje over ga aanmaken ;)

Liefs Ester

Hoi,

Mijn man heeft ook 2 verlofdagen na de bevalling (heeft elke man recht op), daarna gaat hij de 1ste week werken en dan neem hij 2 of 3 weken vakantie op. Heerlijk!!

Wij zijn er nog over aan het nadenken. Ik zou graag willen dat ie nadat de kraamzuster weg is, hij nog een paar dagen vrij is. Ik weet nog van mn eerste dat ik in zo'n gat viel. Ik voelde me echt heel machteloos als mn kindje maar even een keel opzette.
Dus van mij mag mn man lekker zn vrije dagen na de kraamzuster opnemen.

Terug
Bovenaan