Partner en kind

Ook even uit een ander topic:
Daar stond in: mijn partner staat nu niet meer op de eerste plaats.
Dat hoor je   heel vaak en ik kan me er ook zeker wat bij voorstellen, maar toch voel ik dat niet echt zo.
Voor mij staan ze allebei op de eerste plaats! Ik zou niet zonder mijn kind kunnen, maar ook niet zonder mijn partner...

Hoe denken jullie daar over??

Voor mij is dat ook zeker niet zo.
De liefde die ik voor hen allebei voel is heel verschillend maar daarom zeker niet minder.
Ik zou ook niet zonder een van beiden kunnen.

Hoi,

Ik snap wel dat je zegt dat je partner niet meer op nummer 1 komt.  Als één van mijn kinderen  mij nodig heeft, gaat dat voor alles. Maar dat betekent niet dat de liefde voor mijn man minder is geworden (is eerder nog meer geworden). Ik vind de liefde voor mijn kinderen ook niet te vergelijken met de liefde die ik mijn man voel. Mijn man is mijn partner, beste vriend en geliefde. Mijn kinderen zijn mijn kinderen (als je begrijpt  wat ik bedoel).

Liefs Femke  

Voor mij staat mijn partner op 1 en Thomas komt daar heel snel achteraan. Thomas moet ik langzaamaan loslaten en hij zal op een dag  op eigen benen staan zijn eigen partner kiezen, terwijl mijn man ik ik voor altijd samen zullen blijven.

oei als ik zou moeten kiezen dan kies ik echt voor aaron...
hij heeft mij het meest nodig nu en die liefde is onvoorwaardelijk!!!
ik hou ontzettend veel van henk maar met aaron voelt het .....pfffffffff!!!!!!!!
maar wil ze allebei niet missen hoor!!!!!!!

groetjes nienke

Hoi,

Ik heb dat gezegd bij een ander topic en ik zal het uitleggen. Het gaat niet om houden van. Volgens mij is er geen meer of minder houden van, Je hebt andere manieren van houden van. Ik hou van mijn vriend, van mijn moeder, van de hond, van mijn dochter, allemaal verschillende manieren van 'houden van'.

Als ik zou moeten kiezen, zou ik wel voor mijn kind kiezen. Ik (wij) heb  voor Heather een bepaalde verantwoordelijkheid die ik voor mijn vriend niet heb. Het is mijn/onze taak om te zorgen dat zij wordt opgevoed, en dat we haar begeleiden zodat ze een leuke, volwassen vrouw wordt die in staat is om juiste keuzes te maken in mijn leven.
Ik ga er ook vanuit dat het op een gegeven moment weer omkeert en dat ik Heather los heb gelaten en mijn vriend weer op 1 staat. Maar zolang mijn vriend wel zelf  voor zijn flesje kan zorgen en Heather niet, staat zij op 1!

Groetjes, KT

Ja bij mij staat Julia ook op nr 1!Wrom hoe en wat ja dat weet ik niet, dat is gewoon een gevoel...Wij hebben het er wel eens over gehad en bij mijn man sta ik op nr 1 en dan komt onze dochter, maar dat is bij mij dus anders.Bij mij staat ze op nr 1!Het is denk ik bij iedereen anders, het is denk ik gewoon je gevoel....

liefs

Hier staan ze op een gedeelde eerste plaats. Maar, als ik zou moeten kiezen, wat ik hoop dat dat nooit zal gebeuren, dan zal ik zoals het nu staat toch voor mijn dochter kiezen. Zij is degene die mij dan het meeste nodig heeft aangezien ze nog niet zelfstandig is/kan zijn.

Terug
Bovenaan