Partner geeft dubbele singnalen voor kindje

<p>Hoi Allemaal!</p><p>ik hoop dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan :) Mijn vriend en ik zijn bijna 5 jaar samen, ik ben 27 hij 25. Alles is stabiel (huisje boompje!!) en ik begin erg te denken aan een beestje ;)</p><p>begin januari hebben we besloten dat we dit jaar voor een kindje willen gaan, proberen zwanger te worden. Nu is het alleen dat Mn partner nog zo twijfel achtig overkomt!</p><p>we hebben een nieuwe auto gekocht (met doel voor kinderen). We praten er vaak over, hebben soms zelfs seks zonder condoom (hij durft alleen niet in mij klaar te komen)</p><p>deze week heb ik voorzichtig gevraagd of we kunnen stoppen met condooms en overgaan op voorzichtig doen, dit zag hij dan nog niet zitten.. kortom nu durft hij nog niet aan kindjes te beginnen.</p><p>hoe erg dit ook klinkt maar ik word wat “ongeduldig” we doen allerlei voorbereidingen op kindjes maar hij neemt baby stapjes en ik zit al op een ander level, het voelt een beetje als je maakt me lekker maar laat me nog wachten.. ik wil niks overhaasten en hem alle tijd geven maar elke dag zit het in Mn hoofd.</p><p> </p><p>herkennen jullie dit? Hoe gaan jullie hier mee om? Sorry voor het lange verhaal haha</p>

Terug
Bovenaan