partner geen behoefte aan sex meer

<p>Hallo mama’s, </p><p> </p><p>mijn man heeft geen behoefte meer aan sex sinds we zwanger zijn. We zijn nu op de helft en het wordt steeds minder. <br /><br /></p><p>hij geeft ook aan dat hij me prachtig vind en het daar niet aan ligt. Maar vind het toch lastig. <br /><br /></p><p>hebben jullie hier ook ervaring mee? Waren en manieren om wel nog te genieten op die manier van elkaar? En vooral, trok het na de zwangerschap weer een beetje bij? <br /><br /></p><p>groetjes!</p>

Hoi! Wij hadden dat ook, gelukkig wel allebei. Mijn man vond mij ook nog steeds heel mooi, maar niet op een seksuele manier. Ik vond het zelf wel prima, want ik had 9 maanden lang 0 behoefte meer aan seks! We knuffelden gewoon veel en veel liefde en kussen en buik aaien en dergelijke, maar de daad was even klaar. Na de zwangerschap wilde hij al vrij snel gewoon weer seks hoor (ik had zelf iets langer nodig haha), dus alles is helemaal goed gekomen!

Zelfde hier! Hij heeft nog een keer z’n best gedaan voor mij, maar dat was al helemaal geen succes voor ons beide, vond ik niet fijn. Na de zwangerschap was het snel weer terug. Tijdens tweede zwangerschap was het andersom juist; hij vond me super sexy en wilde elke avond wel. Ik wilde vooral met 6 kussens om me heen slapen…

Hier ook zo. 9 maanden moeten smeken om een kruimeltje bij wijze van en dan was bij mij mijn libido ook nog eens verdubbeld in de zwangerschap…Maar al in de kraamweek werd ik plots compleet belaagd zowat ? hij was echt gewoon bang zolang ons kindje erin zat. Had niets met visueel ofzo te maken want ik was na de bevalling echt niet om aan te zien ? ach ja, even volhouden zeg ik maar ?? of je giet hem een paar biertjes naar binnen? Wellicht werkt dat ?

Bij zwangerschap1 konden we geen dag van elkaar afblijven. Nu bij zwangerschap2 zijn we allebei doodop en blij als we gewoon kunnen slapen. Vind het wel jammer.

Terug
Bovenaan