Partner met borderline persoonlijkheidstrekken?

Hoi,

is er op het forum een zwangere (of wellicht al moeder) die een (mannelijke) partner heeft met persoonlijkheidstrekken die in verband staan met de borderline-persoonlijkheidsstoornis?

Ik ben benieuwd hoe jullie de zwangerschap ervaren. En hoe je aankijkt tegen eventuele erfelijkheid.
 
Hallo,

Ik zie dat jouw vraag tot nu toe onbeantwoord blijft. Ik heb geen ervaringen met zoiets. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is...

Hoe ervaar jijzelf je zwangerschap in deze situatie? En hoe kijk jijzelf aan tegen eventuele erfelijkheid?

Ik hoop dat je verders een fijne zwangerschap hebt!

Groetjes van mij
 
Ik ben niet zwanger maar werk in de zorg en heb daar veel te maken met mensen met borderline.
Borderline kan erfelijk zijn voor de baby. Maar dat heeft natuurlijk ook te maken met aanleg etc.
Veel sterkte, en ik hoop dat het je vraag enigszins beantwoord..

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes