<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik moet het even van mij af schrijven en wie weet zit er ergens ook nog wel een mooi advies voor mij in het verschiet. </p><p>2017 hebben wij ons eerste kindje mogen verwelkomen. Ze groeit als kool en wat zijn we trots op haar. Recentelijk hebben we besloten dat we graag nog een paar kleine voetjes in huis rond willen laten trappelen.</p><p>Zo gezegd zo gedaan. Alleen sneller dan gepland is het raak. Wat een van de gelukkigste momenten zou moeten zijn blijkt nu een ware nachtmerrie geworden voor mij. Het lijkt alsof mijn man een 2e kindje niet ziet zitten. Vanaf het moment dat we het weten zit hij alleen maar te huilen, wordt kwaad om de kleinste dingen en geeft me niet echt het gevoel dat deze kleine (of ik) welkom is. Benoemd dat het te snel is en dat we beter hadden kunnen wachten</p><p>Ik ben ten einde raad, zit met mijn handen in het haar. Ik probeer positief te blijven en blij te zijn. Maar ik weet niet hoelang ik het nog vol kan houden. </p><p>Misschien is er iemand die een zelfde situatie heeft gezeten of een zelfde reactie heeft gehad? Alle advies is welkom!</p>