<p>Hoi,</p><p>Ik vraag me af hoe andere stellen dit doen en hoe andere nieuwe moeders hier over denken.</p><p> </p><p>Mijn vriend houdt erg van feestjes. Sinds 2 weken zijn we ouders en hoewel hij nog geen concrete plannen heeft - hij weet dat ik het zéker de eerste 6 weken niet leuk zou vinden - gaat er natuurlijk een moment komen dat hij naar een feestje wil gaan. Of naar vrienden. Dat moet natuurlijk wel kunnen, maar de pijn slaat me om het hart als ik eraan denk!</p><p> </p><p>Ik geef bv en daardoor meer gebonden. Volgende week ga ik kolven en heb ik wat meer bewegingsvrijheid, doordat anderen dan ook even op kunnen passen. Alleen kan ik zelf natuurlijk niet zomaar lang weg zonder te moeten kolven en een feestje zit er dan ook natuurlijk niet in het 1e half jaar. </p><p> </p><p>Ben ik nu zo 'sneu' ingesteld dat ik er enorm mee zou zitten als hij t.z.t. weer de deur uit gaat? Hoe zijn jullie hiermee omgegaan? Ik weet dat het maar een half jaar op een mensenleven is... maar toch.</p><p> </p><p>Bedankt voor jullie reacties!</p>