Partner vind seks eng

<p>Hoi Meiden, </p><p>Op dit moment ben ik bijna 21 weken zwanger van ons eerste meisje? alles gaat super, Helaas sinds de buik nu echt zichtbaar is neemt mn vriend afstand. Kroelen/knuffelen prima maar stappen verder vind hij eng worden. Zn mood is ook lager....het idee dat ze zo dichtbij zit windt hem nu even niet op. mijn mood is op dit moment hoog.. help haha word er wat knorrig van en zo worden we beide niet leuker!</p><p> </p><p>Herkennen jullie dit of tips??</p>

Mijn man vond dit ook eng, maar er is toen door de verloskundige uitgelegd dat de man never nooit het kindje kan raken. Na deze uitleg was het voor mijn man meteen goed. Wellicht kun je het dus eens bij de verloskundige neerleggen. 

Hier was het precies andersom.. mijn partner vond mij zwanger juist wel opwindend en mijn mood was echt 0.0 tijdens mijn zwangerschappen. Belangrijkste was dat we er veel over praatten en accepteerden hoe de ander zich voelde.
Dat betekende voor mij dat ik me er soms echt toe moest zetten om te vrijen omdat ik wist dat het voor hem belangrijk was. Ook al had ik geen zin. En voor hem betekende het dat hij moest accepteren dat 1x per week al heel veel was voor mij, ipv de 'gebruikelijke' 3x per week..
Nu is mn jongste dochter 7 maanden en alles weer als vanouds. Zwanger zijn vond ik niet zo fijj voor ons seksleven maar het komt uiteindelijk allemaal goed als de baby er is ;) 

Ah gelukkig ben ik niet de enige!! Ik zal het zeker eens bij de verloskundige aankaarten, in de hoop dat het beter word?nu gebeurd het Mischien net 1/2x per maand en tijdens onze kinderwens was om de dag nog niet gek genoeg..
Anders maar even doorbijten en goed blijven praten, geeft me een fijn gevoel dat het weer zoals vanouds word

Terug
Bovenaan