Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Zijn er meer aanstaande moeders die tijdens hun zwangerschap in de steek zijn gelaten door hun partner? </p><p>Ik ben bijna 10 weken en mijn vriend is weggegaan. Na vele ruzies en stampei sinds ik zwanger ben. </p><p>Het valt me zwaar</p>
oh wat erg! Ik ken je gevoel helaas. Mijn ex (inmiddels) wil er vanaf het begin al niks van weten en geeft een hoop stress. Ik hoop voor jou dat hij wat meer volwassen is en zijn aandeel serieus neemt. Voor nu kan ik alleen zeggen; als je wilt praten, altijd doen. Of het hier is of met een goede vriendin, je bent niet alleen (al voelt dat soms wel zo )
Knuffel
Komt het door de zwangerschap? Was hy er niet klaar voor of?
ik heb er geen ervaring mee maar wens je veel sterkte toe!
en al is het moeilijk, probeer stres te vermeiden en denk aan jezelf en je baby
Liefs
Hier nog 1..Ik ben nu 10 weken en hij heeft zich bedacht op het begin alles leuk..en nu wil hij er toch niks mee te maken hebben.valt bij mij ook enorm zwaar..heb momenten waarop ik denk nou dan niet maar ook momenten dat ik me enorm ongelukkig voel?
Hey, dikke knuf!
Tuurlijk is het zwaar! Het beeld van een gezinnetje verdwijnt omdat ze niet hun verantwoordelijkheid aandurven. Weglopen is het makkelijkste wat je kan doen.
Mja 2 ongelukkige ouders is veel slechter dan 1 gelukkige. Denk aan de toekomst met je kleine. Je hebt die egoist niet nodig!