<p>Hi allemaal..</p><p>Ik zit er al een tijdje mee en hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen en of ik het nou zo verkeerd zie .</p><p>Ik ben nu 25 weken zwanger en heb best een moeilijk zwangerschap. Ben al sinds begin af gaan ziek. Kan niet eens normaal werken en als het lukt werk ik maar 50 % . Daarnaast heb ik ook nog een partner die best lui is en dus ik alle en de huishouden moet runnen en voor eten moet zorgen. </p><p>Naast dat doen we amper nog leuke dingen. Partner wilt alleen thuis zitten en zeg dat we financieel nu ook op onze centjes moeten letten. Maar met zijn vrienden naar een dure festival kan hij volgend week wel gaan. Daar heeft hij wel 200en euro's aan uit op een dag. En dan gaat hij alleen maar zuipen en aan de pillen en is hij waarschijnlijk ook nog eens onbereikbaar. Zo is mijn partner namelijk altijd en ik wordt er echt gek van. En als ik weg wil en wat leuks wil doen dan kan het niet en voel me zo opgesloten want wil ook wat leuks doen met me partner. En zo een festival is heel de dag en maak me zorgen omdat ik al nog erger ziek wordt door de warmte dat ik steeds flauw val etc En dan ben ik heel de dag alleen en ziek. Ik vind dat hij alleen aan zich zelf denk en zich niet verantwoordelijk opstelt. </p><p>Hij is er gewoon niet voor me want zo had ik vorig x ook last en erge buik pijn ineens en ik bleef hem maar bellen maar hij nam niet op . Hij ziet ook niet in dat hij er niet voor me is en vind dat normaal. Ben toen maar zelf en huilend naar de vk en ehbo gaan bellen.</p><p>Elke x wilt hij ook met zijn vrienden op stap het is maar dat ik aan geef dat ik het niet leuk vind . We krijgen hierdoor wel steeds hele erge ruzie en kan ik mijn emoties niet meer onder controle houden en dit is niet goed voor het kindje en maak me er zo zorgen om.</p><p>Overdrijf ik nou ? Of snappen jullie mij ergens? Wie maakt het zelfde ongeveer mee en kan me een beetje ermee helpen? Misschien nog tips voor me?</p><p>Groetjes,</p>