Partner wilt geen 2e kind

Hoi allemaal,

Ik heb samen met mijn partner een zoontje vab 3,5 jaar oud. Wanneer ons zoontje 2 zou worden zou ik stoppen met de pil en zouden we voor een 2e kindje gaan. Echter ging zijn baas failliet en hebben we het eventjes uitgesteld. Later besloot hij geen 2e kindje te willen in dit huis (maisionette) en nog later besloot hij dat hij helemaal geen 2e kindje wilt. Ik wacht nu dus al 2 jaar (zit er al mee in mn hoofd sinds ons zoontje 1,5 was) en nu zijn de vooruitzichten dus alleen maar slechter geworden. Ik denk er elke dag aan en ben er enorm verdrietig om :(



Wilde eigenlijk gewoon even mn verhaal kwijt en eventueel met lotgenoten praten. Hoe nu verder :(

Groetjes Caitlin
 
Ik herken je gevoel.
Mijn man weet dat ik heel graag een 2de erbij wil. We hebben een soort van afgesproken dat we t pas gaan proberen wanneer onze dochter(nu 2,4) 4 jaar is en naar school gaat. Maar de laatste tijd als ik er over begin kapt hij het gesprek steeds af met 'we zien dan wel' en wilt er niet over praten. Laatst zei hij dat hij het zo ook wel goed vind en hij er eigenlijk geen 2de bij hoeft..
heel frustrerend.. om te bekennen heb ik er ook wel eens een traantje om gelaten.
 
Wat vervelend zeg. Ja inderdaad een beetje zelfde probleem dus.. ik heb het idee dat ze afhaken als ze er wat meer moeite voor moeten doen ofzo...

Vanochtend werd ik wakker van een droom. Ik droomde dat ik zwanger was. Wat een enorme teleurstelling was dat zeg om wakker te worden
 
Hoi ,

Hier ook teleurstelling dat mijn man niet voor de yweede wil gaan.rgens begrijp we heb het op psychisch behoorlijk pittig gehad ik ben opgenomen geweest,depresssies gehad verschillende therapieen gevolgd en nee het gaat nooit over maar de situatie is dat ik het door hebt hoe het werkt zeg maar.Doordat ik me goed voel en aardig stabiel ben en 34 ben

dacht ik ik breng het ter sprake
 
even een aanvulling nog hij ging vanzelf opslaan

maar mijn man zei dat hij het goed vond zo metonze dochter en dat hij bang was voor eventuele gevolgen.Poeh dat heeft me zeer gedaan.wij worden wel de evt zwangerschap begleidt



iemand tips?
 
Vervelend naomie! Helaas geen tips :( hopenlijk draait hij om en wilt hij het toch een kans geven!



Hier nog steeds hetzelfde. Om gek van te worden. Klinkt hard, maar als ik dit wist had ik 10 jaar geleden geen relatie met hem begonnen (spelen meerdere dingen mee hoor). Ik word echt gek! Ik wil het echt zo graag. Als het woordje baby valt word hij al boos. Ik kan op deze manier niet van het leven genieten. Probeer zoveel mogenlijk van m'n zoontje te genieten maat m'n partner staat hierbij echt in de weg :(:( sorry voor m'n gezeur, ik kan er met niemand verder over praten:(:(
 
Hier is het andersom mijn vriend wilt nog een kindje maar ik zie het niet zitten.
Begrijp me niet verkeerd ik ben stapel gek op mijn kleine man maar mijn hele zwangerschap & bevalling wil ik echt niet nog eens over doen.

Misschien als onze kleine man 5 jaar oud is ik denk ja oke 1 uit de luiers kan de volgende komen maar voor nu even niet.
 
Terug
Bovenaan