Partner wilt opeens geen tweede meer

<p>Hoi hoi dames,</p><p>mijn partner wilt opeens geen tweede kindje meer terwijl we 11 maart een afspraak hebben bij de fertiliteitsarts (ik heb PCOS)  . Hij zegt dat ie überhaupt helemaal geen kinderen wou terwijl wij samen een zoontje van 3 hebben. Ik zit echt met het handen in het haar. Hij kan er ook geen duidelijk antwoord opgeven waarom hij nu opeens geen tweede meer wilt . Hij doet mij hier zoveel pijn mee </p>

Wow meid, wat een ontzettend vervelende situatie voor jou. Ik heb hier geen ervaring mee en kan je eigenlijk ook geen advies geven, maar wilde je wel een hart onder de riem steken.

Dikke virtuele knuffel voor jou en heel veel succes! Hopelijk is het tijdelijk en komen jullie hier samen uit. ❤

Oef dat is ook niet eerlijk zeg.. althans die opmerking dat hij geen kind wilde, maar er wel een peuter rondloopt nu. Je kan natuurlijk best het gevoel krijgen dat je geen 2e wil terwijl je daar eerder wel achter stond. Maar ik zou daar ook heel verdrietig van worden. Ik zou de 11e gewoon gaan, en kijken of je erachter kan komen wat je partner voor bezwaren heeft. Vindt ie t te druk? De babyfase niet leuk? Huis te klein? Of weet ie het eigenlijk niet? Uiteindelijk kan je hem niet dwingen, maar als je weet waarom ie ineens niet meer wil, kan je iig nog kijken of die bezwaren zijn weg te nemen..

Een rondvraag, ik weet het, maar hoe gaat t verder tussen jullie? Het lijkt alsof hij afstand van je probeert te nemen en zich ook te distantiëren van jullie kindje. En misschien vond hij de babyfase  wel heel erg zwaar en ziet hij daar weer tegenop

Pfff wat een rot situatie. Ik zou er ook heel verdrietig vab worden. Ik zou denk ik toch nog een keer op een rustig moment proberen te praten met je vriend. Waar ziet hij tegenop? Het kan misschien een soort van koud water vrees, maar misschiej dat hij andere twijfels heeft. Wel zou ik naar die afspraak op de 11e gaan. Je kan daarna altijd nog afzeggen.