party

Hi meiden,
Ik ken iemand die party's organiseert met baby- en peuterspulletjes. Ik vind het wel leuk om zo'n party bij mij thuis te doen, maar dan moet ik wel dames hebben die willen komen (duh). Zijn er dames die interesse hebben? Het handigste is wel als je uit de buurt van Tilburg komt, anders moet je zo'n eind rijden. De party's kunnen georganiseerd worden op woensdag- donderdag of vrijdagavond en in de weekenden.
Wie wil?
Patricia

Hee Patricia!

ik wil wel hoor!! Lekker dichtbij. Ben alleen nooit zo van de 'tupperware'partys enzo, maar misschien is dit heel anders..
Dus, als je genoeg genodigden vindt, kom ik graag ook!

Groetjes
Astrid

Hi,
ik ben ook niet van de tupperwareparty's hoor. Daar voel ik me altijd zo opgelaten. Maar dit is echt anders!! Ze vertelt iets en je mag alles voelen en zo. Hele leuke praktische dingen heeft ze, maar ook gewoon klein speelgoed.
Ik heb ook een collega die wil komen en misschien in de vriendengroep ook nog. Maar ik wil nog wel een paar dames meer!!
Juf, je mag van mij gerust komen (lijkt me gezellig). Maar dan is het denk ik voor jou het fijnste als ik het in een weekend doe, anders moet je op een avondschoffie naar Tilburg komen. Dat lijkt me niet zo haalbaar. Als je niet wilt komen naar de party, kom je toch ene andere keer gezellie...
Patries

Terug
Bovenaan