M melanievangeest mei 16, 2011 #1 jaja het is eindelijk zover!!! sinds gister voel ik ons kindje lekker bewegen in mijn buik! en het gaat nu heel de ochtend al lekker te keer... wat een apart gevoel zeg...
jaja het is eindelijk zover!!! sinds gister voel ik ons kindje lekker bewegen in mijn buik! en het gaat nu heel de ochtend al lekker te keer... wat een apart gevoel zeg...
A ANONYMOUS_USERNAME mei 16, 2011 #2 leuk he by myn is het juist erg rustig op dit moment maar het is erg byzonder
A ANONYMOUS_USERNAME mei 17, 2011 #3 Leuk he!? Ik voel hem al een aantal weken maar het blijft bijzonder en het word steeds duidelijker. Dit zijn van heerlijke geluksmomentjes.
Leuk he!? Ik voel hem al een aantal weken maar het blijft bijzonder en het word steeds duidelijker. Dit zijn van heerlijke geluksmomentjes.
M melanievangeest mei 17, 2011 #4 ja vind het echt leuk! Ik moest het proberen te omschrijven aan mijn omgeving...het enige waar ik op kwam was...het lijkt wel of er iets in mijn buik zit hahahha!
ja vind het echt leuk! Ik moest het proberen te omschrijven aan mijn omgeving...het enige waar ik op kwam was...het lijkt wel of er iets in mijn buik zit hahahha!