pas 2 geworden en ineens een stuk wijzer

tenminste, zo lijkt het wel......
Wat een uitspraken komen er toch uit onze kleine druif!

Gisteravond; ze lag al een uurtje in bed en ineens paniek in de tent, groot verdriet. Dus ik snel naar boven natuurlijk want ik dacht dat er iets ergs was. Ik zwaai de deur open en loop naar haar bedje. Dikke tranen rollen over haar wangen. Wat is er toch kleine prinses, vraag ik. Haar antwoord; dekens niet goed. Hahaha, ze wou dus even dat mama haar dekens goed kwam leggen. Ik de beroerdste niet en dus netjes goed gelegd.

Net ben ik even in bad geweest en hoorde dat ze wakker was, dus ik stiekem kijken (sorry, ik krijg geen genoeg van onze kids, hihi, al kan ik ze soms ook wel achter het behang plakken) en mevrouw lag idd klaarwakker in d'r bedje. Ze doet d'r beentjes omhoog en ik zag dat ze de slaapzak open had gemaakt (en die zit achterstevoren, moet je nagaan) en dat er een been uitwas. Dus ik doe haar beentje terug en wil haar onderstoppen. Zegt ze ineens; oh, oh mama, nuna poept (mededeling dat ze gepoept had). HAHAHA. Mama heeft het even gecheckt, maar het was dus gewoon om te rekken want ze had niet gepoept.

En zo zijn er meer van die dingen....Worden die van jullie ook ineens zo wijs??

x een genietende mama

ja echt heerlijk hé?
Ook dat ze nu weten en ook zeggen dat ze samen moeten delen.
Je zegt t al even, maar nu hoor ik het Jelte ook zeggen! Zooo heerlijk om t horen!

Was vd week ook voor t eerst memory aan t doen met Jelte, (met een paar kaartjes) toen had ikzelf per ongeluk twee kaartjes hetzelfde, zag dat koppie vertrekken(hij vond t niet leuk dat ik dr ze wel had en hij niet) zo leuk om ook te zien dat ie dat al snapt, dat spelelement.

Ook zn favo-boekje voor het slapen gaan maakt ie de zinnen voor me af!
Of de liedjes die hij spontaan gaat zingen!

Zo kunnen we nog wel even doorgaan!

xxx van nog een genietende mama! (saskia)

Ja heel wijs!! Ik moet zeggen dat ik ook versteld sta van uitspraken en dat ie dingen zegt waar we enorm om moeten lachen! kleine komieken zijn het af en toe.

X Saskia

Ja geweldig dat soort dingen!
Maar ik moet je zeggen dat ik ook vind dat ze ineens zo wijs wordt..en bijdehand dus ;-)

Vanmiddag in de auto: Sarah kreeg een klein Liga koekje en stak dat meteen helemaal in haar mond. Dus ik zeg hé Sarah je hebt niets eens gezien wat het is. Is het een beertje of een auto of een paddenstoel? Zij haalt het dus uit haar mond, kijkt en zegt "Het is een paddenstoel...staat deur op en raampsjes" Het zijn van die koekjes met relief erin. Daarna zegt ze heel bijdehand "Deur kan niet open, zit vast op liga koekje..."
Nou helemaal geweldig toch haha vind dat zo leuk.
Daarna zei ze overigens "Papa kan wel open maken" hahaha

Ja ik geniet er wel van, naast de momenten dat ik deze peuterpuber wel achter het behang kan plakken. :)

groetjes Tamar

Hihi, zo bekend, alleen heb ik het tot nu toe vooral met Eva.
Toen we op vakantie met z'n allen in bad zaten, zaten mijn borsten onder het schuim. Eva pakte een kannetje water en spoelde het schuim weg. Zegt ze ineens: "Zo, je uiers ook weer schoon!"

Bas begint nu pas langzaamaan te kletsen. Vanmorgen zat onze poes Sammie te eten. Bas gaat op zijn knietjes naast hem zitten en vraagt:
"Is't lekker?" Dat is voor Bas echt een hele volzin.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan