pas 38.3 weken zwanger maar nu al helemaal op!!!

hela hallo,

zoals de titel al zegt pas 38.w weken zwanger en ik heb het nu al echt helemaal gehad.

loop nu al vier weken met weeen rond die maar niet willen doorzetten!
de slijmprop ben ik ook al vier weken geleden verloren grrr
inmiddels heeft de verloskundige al 2 a 3 centimeter ontsluiting gevoeld en het tuitje van de baarmoedermond is ook al bijna weg maar voor de rest weinig actie!!

mijn dag bestaat weeen opvangen de wc heel vaak bezet houden en ondertussen de oudste naar en van school brengen en dat gaat snachts net zo verder dus daarbij ook nog eens weinig slaap.

ik ben echt kapot!!!

sorry dames dat ik zo zeur maar ik weet het echt niet meer waar ik het zoeken moet!!!

de verloskundige leeft gelukkig met me mee en zegt ook dat dit niet zo langer kan en heeft voor morgen een afspraak gemaakt met de gyn om te kijken of ik inleidbaar ben.
aan de ene kant voelt het als een verademing maar aan de andere denk ik wat zeur ik nou en voel me lullig dat ik het niet zelf naar het einde kan brengen.
en vind dat ik het op minst nog een week moet vol houden maar ja.......

heel veel tegenstrijdige gevoelens dus om het maar effe kort te houden!!

solly voor mijn gevoelens!!

liefs mamsy

Hoi, Herkenbaar hoor.
Ik ben vandaag uitgeteld.
Heb ook al een paar weken last van harde buiken, niet slapen etc!
Overdag een kleintje rondlopen van 2.....

Maar ja, moet maar even.......
Ik wil nog geen inleiding. ik wil zoveel mogelijk de natuur de gang laten gaan. maar dat is ieder voor zich.

Ach, het kan ieder moment gaan gebueren! Strekte met de laatste loodjes!
Ze hebben me overigens vandaag gestript. ben beneiuwd!

Hoi,

Nou meid, vind je geen aansteller hoor.
Je moet je wel bedenken dat je ook nog energie over moet hebben voor de bevallig zelf.
Je hebt kennelijk net even een zetje van buitenaf nodig, niks om je voor te schamen hoor.
Ik hoop dat je je kleine wonder snel in je armen mag nemen

succes

Pás 38 weken? Je bedoeld zeker ál 38 weken! Joh, dan klaag je toch ook niet! Dit zijn de zware laatste loodjes hoor!
Ik kan me goed voorstellen dat je het echt zat bent, zeker met die voorweeën!
Maar uit je verhaal blijkt dat je lichaam gewoon klaar is voor de bevalling!
Nog éven! Wie weet wil de verloskundige je strippen, of de gynacoloog je toch inleiden.
In elke geval........over een klein poosje heb je je baby in je armen!
Kop op, en sterkte!!!!!

Heel veel sterkte hoor! En ik vind helemaal niet dat je zeurt of wat dan ook. Mijn eerste is met 37+5 geboren en daar was ik ook maar wat blij mee.

Eerlijk gezegd hoop ik dat deze ook een beetje opschiet. Ik heb nu al regelmatig last van pijnlijke harde buiken en ben eerlijk gezegd ook een beetje bang voor wat jij nu omschrijft. Als het de eerste is is het een minder groot probleem, maar als je er al een hebt rondlopen wordt alles zo lastig!

Groetjes en even volhouden!

Marisa

hai hai dames,

dank jullie wel voor jullie lieve woorden en begrip.
kom net van de gyn af en heb daar alles eruit gegooid.
hij was heel begripvol maar maakte me ook duidelijk dat hij nog niet van plan was om mij in te leiden.
waar ik nu eigenlijk ook wel heel blij om ben whahaha die hormonen he grrrrr
ik mag nu wel vannacht in het ziekenhuis blijven om effe flink bij te slapen zodat ik er weer een paar dagen er tegenaan kan en de volgende keer hoefde ik alleen maar te bellen en dan kon het weer geregeld worden.

effe nog die laatste loodjes volhouden en hopen dat het toch snel gebeurd.

liefs en groetjes
mamsy die hoopvol afwacht whaha

Terug
Bovenaan