pas 8 weken toch al dikke buik

nou titel zegt het al.
ben pas 8 weken en kan nu veel van mijn broeken al niet meer aan op werk ( kinderopvang veel bukken en zitten op de grond of lagen dingen ) als ik dan wel een normale broek aan die heb ik pijn in mijn buik dus och maar een zwangerschaps boek gekocht .
verder zie je echt al een buikje is dit wel normaal ???

ik ben wel erg klein 1,56

Hoi,

Is dit je eertse zwangerschap?

Ik ben ook klein 1,59 en ik ben 10 weken je zou bijna zeggen dat ik er 12 ben als je naar mijn buik kijkt.

Ik heb ook maar een klein bovenlijf,misschien ligt het daaraan,maar bij mij is het ook de derde zwangerschap met waarvan 1 miskraam.

in ieder geval succes met het zwanger zijn,verdder nog kwaaltjes???

Jah erg he!! Ik ben 1.60 en 8 weken (vandaag hoop ik meer te horen over het termijn)!!
Maar mijn buik is echt opgezet, maar ik heb ook veel last van mijn darmen.. Ineens draag ik veel riemen en lange vestjes, zou het opvallen??

Ach, we kunnen binnenkort trots met die buik rondlopen.

Liefs

riemen??? pfff die wil ik echt niet om!! haha, dat doet me zeer!! ik heb ook een opgezette buik, ben 9 weken en 4dagen...

de 20e ga ik met mn zus shoppen en dan ga ik ook maar eens kijken, dit is niet fijn he!!!

Liefs kim

nee verder niet veel kwaaltjes eigenlijk ja helemaal geen eetlust en stront verkouden al de hele zwangerschap . maar dit is wel mijn eerste zwangerschap .

ik vroeg het me af omdat veel mensen het raar vinden dat je het al zo goed ziet maar ja ik kan daar ook niks aan doen toch ......

Bij mijn beste vriendin zag je het ook al heel snel,
en bij haar is het ook de eerste zwagerschap

Geniet er maar van,straks kunnen we inderdaad trots zijn op ons buikje.

Ik werk in een kapsalon en veel klanten willen het me wel vragen maar durven het niet,mede omdat ze weten dat ik de laatste 1,5 jaar bij een dieëtiste loop en al 18 kilo kwijt was.Je ziet ze dan wel kijken naar mijn buikje!!

Terug
Bovenaan