pas begonnen met zwanger raken

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben van plan dit forum regelmatig te gaan bezoeken, nu we ook pas zijn begonnen om aan onze kinderwens te gaan werken.
ik hoop veel van jullie allemaal te leren.

groetjes roosje

Hoi hoi,welkom hier.ik ben manuela 27 jaar,en bezig voor de eerste kleine.sucses met zwanger worden gr manuela

Hallo Roosje,

Welkom hier.
Ik hoop dat je snel geluk mag hebben.
Zit zelf in de 3e ronde nu!

Hopelijk zien we jou hier vaker.

Yvette

Hoi, hoi,

Welkom hier! Ben ook pas sinds 2 weken hier rond aan t kijken. En het is echt heel leerzaam en fijn.
Wij zijn zelfs sinds augustus bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Erg spannend allemaal!
Heel veel succes en hoop vaker van je te horen!

Liefs, Pooh

Hallo,

Ook ik ben hier voor het eerst aan het rondkijken. In juli jl ben ook ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik verlangen naar een kindje.
In een eerdere relatie heb ik ook geprobeerd zwanger te raken, dit lukte toen niet (had toen ook absoluut geen regelmatige cyclus). Mijn cyclus is nu supergoed gereguleerd maar ik vind het nu spannender dan ooit... Soms ben ik bang dat het ook nu niet zal gaan lukken maar ondanks alles heb ik toch goede hoop dat ons grote verlangen in vervulling gaat...
Roos, succes en we lezen vast wel weer over elkaars wel en wee want ook ik ben van plan om vaker naar deze site te komen.
Liefs, Marieta

Terug
Bovenaan