Pas geen schoenen meer

<p>Hallo, ik heb iets vreemds. Ik ben 3 weken geleden bevallen en heb de laatste paar maanden voornamelijk mijn Birkenstocks aan gehad omdat ik met gympen blaren kreeg en veel vocht in mijn voeten had en daardoor dikke voeten. Nu probeer ik sinds een aantal dagen weer gympen aan te doen, het wordt tenslotte ook minder warm, maar als ik er even op loop heb ik meteen weer blaren bij verschillende gympen. Dit terwijl mijn voeten niet meer dik zijn en ze qua maat gewoon goed zitten.. Echt drama! Herkent iemand dit en wat kan ik eraan doen? :(</p>

Je voeten kunnen groeien tijdens je zwangerschap. Heb ik helaas ook last van waardoor ik een paar schoenen niet meer aan kan. Daarnaast kan het ook gewoon nog vocht zijn. 

Herkenbaar! Ook in een warme periode bevallen en na een paar maanden weer mijn sneakers aangetrokken, maar tenen kwamen tegen de voorkant aan ? voeten zijn zowat een maat gegroeid! Al met al zijn schoenen na maanden weer ietsjes beter gaan zitten, maar degene die na de bevalling krapper zaten helaas nog steeds te krap. Het groeien van je voeten kan inderdaad een vervelend (na)zwangerschaps'kwaaltje' zijn..

Ik heb maanden op slippers gelopen. Eerst ivm vocht en daarna omdat het lekker weer was. Ik moest weer wennen aan het aan hebben van schoenen.  Alsof Ik ze allemaal weer in moest lopen en te krap zaten. Het past nu wel weer.

Hier ook last van... helaas heb ik meestal al een 42 nodig (soms pas ik nog wel eens in een 41), dus ik sta niet echt te juichen...

Het is niet dat je voeten groeien tijdens je zwangerschap, door je extra gewicht zakken de botten in je voeten verder uit (zo heb ik het altijd begrepen). Ik ben nu 27 weken zwanger, maar ik merk nu al dat alle schoenen die ik eerst had al een stuk strakker zitten. Ondanks dat mijn voeten zover ik kan zien niet dikker zijn. (op sommige dagen wel natuurlijk, dan is het helemaal drama hhaa) 

Terug
Bovenaan