pas in juni naar vk toe,erggggg

A

Anoniem

Guest
zo denk je een afspraak te maken bij de vk,,wordt je gewoon afgebekt..
Ik laat me normaal niet zo snel het kaas van mijn brood opeten(eet het liever zelf nu haha)maar ik baal nu flink.Mijn vk zegt op 6 juni is vroeg zat,ik weet alleen niet hoever ik ben maar volgens haar maakt dat niks uit,Ik vind van wel aangezien je dan misschien geen combinatietest kan doen,omdat je dan toch al bloed voor de 9 de week moet inleveren of heb ik dit nu fout?
Nog ff geduld dus.
De dokter vond het ook goed pas rond 6 juni,nouja het is nog een weekje dus komt vast wel goed,maar ben zo nieuwschierig.

moest het ff kwijt.

Nice

Jeetje wat onaardig zeg!
Wachten is nooit leuk! Maar voor je het weet lig je weer naar je kleintje te kijken!
Laat je even weten hoe het was??? Ben erg benieuwd!

Groetjes sylvia

Hi Bernicee,

Ik begrijp je volledig!! Ook ik heb mijn eerste echo op 6 juni. Ik weet niet hoe ik de dagen door moet komen.
Volgens mijn berekeningen ben ik dan 7 weken maar goed, ik maak me eerder zorgen om een evt miskraam enof dat er geen hartfunctie te zien zal zijn, dus zolang ik nog geen echo heb, voel ik me niet gerustgesteld.
En het besef van zwanger zijn heb ik ook nog niet.....voel wel menstruatieachtige krampjes en mijn borsten zijn wel gevoelig en ik heb wel al een buikje......waardoor ik al door mensen aangesproken voel.

Nou we moeten het maar afwachten (Ik wacht al 5 jaar) dus wat is een week zou je dan zeggen......het zijn zware dagen.

Succes

FF

Hoi Nice,

Vervelend voor je, maar de combinatie test kan volgens mij pas na 9 weken. Ik elk geval niet ervoor!! de nekplooimeting moet dan in week 12-14.

Succes Ester

Heej Bernicee,
Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken. Bij de combinatietest moet tussen 9 en 14 weken bloed worden afgenomen en tussen 11 en 14 weken de nekplooimeting worden gedaan. Maar kan me voorstellen dat je niet blij werd van de reactie van de VK!! Ik ben nu net zwanger van m'n tweede en ik ben van plan om naar een andere VK-praktijk te gaan dan met de eerste zwangerschap omdat ik soortgelijke ervaringen heb..... Sterkte met wachten (moeilijk he??)!!
groetjes,
Kipling

Terug
Bovenaan