pas met 10,5 week een echo...

Hallo allemaal.

Net de verloskundige gebeld. Ik ben dus 4 september uitgeteld. Ik heb mijn intakegesprek 24 januari en mijn termijnecho 11 februari. Eerder doen ze geen echo's maken bij ons (of er moet een medische reden voor zijn, bloedverlies of zo)

Tjonge, wel een tegenvaller zeg. Dit duurt gewoon nog 5 weken...

Dat is bij ons normaal gesproken ook zo. Alleen heb ik afgelopen jaar 2 miskramen gehad en 1 buitenbaamoederlijke zwangerschap en heb daarom bij 7,5 week een echo. Dus nog 2 weken wachten! Maar wachten duurt altijd lang he!

en ik heb gewoon geluk dat mijn zus verloskundige is. vorige keer met 5 weken al een echo gehad....nu kan ik wel iets langer wachten en staat de echo vrijdag gepland. ben dan 6.5 week ongeveer... verder ga ik ook naar een praktijk bij mij in de buurt, daar moet ik nog een afspraak maken. mijn zus haar praktijk ligt helaas op 1 uur rijden afstand. ze gaat hopelijk wel weer de bevalling doen, net zoals de vorige keer.

Jammer he, dat je nog zo lang moet wachten. Eigenlijk wil je gewoon meteen kijken. Ik ga morgen bellen en ben benieuwd wanneer ik mag komen voor de echo.

Maar volgens mij is 10 a 12 weken wel normaal voor de eerste echo.

Wij hebben gelukkig met 8 weken al de eerste echo. dat doet de verloskundigepraktijk waar wij naar toe gaan. en de tweede echo is met 12 weken.

succes met wachten allemaal

Idd duurd het lang voor je gevoel en wil je het graag zien! Maar geduld is een schone zaak! En als je straks de echo hebt extra leuk lijkt mij!! Geniet in ieder geval van het zwanger zijn!!

Terug
Bovenaan