pas met 13 maanden eerste twee tandjes en daarna een kies!!

Hallo,
Mijn dochter heeft pas met 13 maanden haar eerste tandje onder gekregen. Snel volgde het tweede tandje ernaast. Daarna gebeurde er niet zoveel meer. Boven voel en zie ik nog steeds niets. Maar nu keek ik vandaag eens goed en ze heeft al een kies gekregen boven! Ik kan het niet geloven. Hij zal nog niet helemaal door zijn, maar er was al een flink wit stuk door.
Ik vind het echt super raar. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ze is nu 14 maanden.
De volgorde is erg vreemd.

groetjes,
Sabine

Heerlijk! Dat maakt jouw kindje dan weer uniek! Kindjes die precies volgens het boekje gaan zijn veel minder interessant om te volgen!
Maar ik heb er geen ervaring mee, dus tips&trucs kan ik je niet geven!
Liefs Nelleke

Is er een volgorde dat tanden en kiezen doorkomen dan? Ik hoor altijd van iedereen wat anders en dacht dan ook dat het bij iedereen anders gaat
Groetjes Laura mv Thom

Tja echt ervaring ermee hebben kan ik het niet noemen. Ik was namelijk zelf degene die zo laat pas met tandjes begon en ook niet op de "normale" volgorde. Ik kan het me zelf dan dus ook niet meer herinneren. Maar het is allemaal helemaal goed gekomen met mij. Ik heb gewoon al mijn tanden gekregen, nou ja, bijna dan. Ik heb geen verstandskiezen (dus wordt ik nooit verstandig ) en ik heb nog 2 melkkiezen waar geen nieuwe kiezen onder zitten.

Maar als je er toch niet helemaal gerust op bent, kun je altijd het cb of de tandarts bellen.

Groetjes,
mv Tijs

Ik vraag me ook af of er wel een volgorde is hoor....
Stef mist nog een paar tandjes, maar heeft wel al 4 kiezen...
Gewoon niet druk om maken, denk ik.
Ze komen echt wel..hihi

Liefs Annet

Terug
Bovenaan