pas na de 10 minuten een positief streepje op de zwangerschapstest, telt dit?

Hoi meiden,

Ben inmiddels ruim een week overtijd, heb waarschijnlijk een innestelingsbloeding gehad (dacht eerst ongi maar stopte na 1,5 dag en was ook anders) daarna bleef ik me zwanger voelen maar de testen bleven steeds negatief.  Gistermiddag om 5 uur nog een test gedaan en er kwam meteen een streep die echter bij het opdrogen weer verdween. 's Avonds bij het tandenpoetsen keek ik nog eens naar de test en daar staat de streep weer!!!!! Op de bijsluiter staat dat je na 10 minuten niet meer het resultaat af mag lezen, maar het lijkt me dat er toch geen streep verschijnt als er niks in je urine te vinden is.

Wat denken jullie ervan, heeft iemand dit vaker meegemaakt????

Groetjes Jetje

p.s. ik heb me voorgenomen om zaterdag weer te testen met ochtendurine

Ik weet niet of je dit als pos. of neg. mag zien....
Ik zou voor de zekerheid van de week nog een test doen.
Meestal als hij positief is dan komt het uiteindelijk op en gaat dan niet meer weg.
Misschien had je nog niet genoeg zw.hormoon aangemaakt.
En anders bij je huisarts verwijzing vragen om bloed te prikken daar is de uitslag altijd betrouwbaar van.

Groetjes dees

Hoi Jetje,

Op de verpakking staat vaak dat een verkleuring na 10 min. niet meer geldig is maar bij mij verkleurde 'ie pas na een kwartier en ik was toch echt zwanger en ik heb dit op het forum veel vaker gelezen... dus.. het zou zo maar kunnen zijn!!!

Succes!

Groetjes F. (moeder van Mandy, 6 mnd)

Hoi,
Toen ik voor het eerst zwanger was, duurde het 2 weken voordat het testresultaat positief was. In die periode deed ik op een donderdag een test: negfatief, maar op zaterdag was erop diezelfde test  een heel ligt teststreepje te zien....... (ik bewaarde ze altijd een aantal dagen). Dus op zondag toch maar  weer getest: en toen was ie positief!
Misschien dat ik onvoldoende HCG in mijn urine had, maar ik was wel degelijk zwanger. Mijn zoontje is inmiddels 10 maanden. Dus, doe voor de zekerheid nog een test!
Veel succes! Groeten,  Nicole

ha jetje
volgens mij ben je gewoon hardstikke zwanger joh!!
Ik feliciteer je vast van harte en wens je veel geluk en succes toe!!.
geniet ervan meid!!!
Ik ben nu niet meer vaak op het forum omdat mijn opleiding net gestart is en ik natuurlijk de weken af tel om het iedereen te vertellen dat ik zwanger ben jij ook geniet van al dat vertellen na al dat harde werken.
groetjes bietje24

Terug
Bovenaan