pas na de 10 minuten een positieve zwangerschapstest, telt dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben inmiddels ruim een week overtijd, heb waarschijnlijk een innestelingsbloeding gehad (dacht eerst ongi maar stopte na 1,5 dag en was ook anders) daarna bleef ik me zwanger voelen maar de testen bleven steeds negatief.  Gistermiddag om 5 uur nog een test gedaan en er kwam meteen een streep die echter bij het opdrogen weer verdween. 's Avonds bij het tandenpoetsen keek ik nog eens naar de test en daar staat de streep weer!!!!! Op de bijsluiter staat dat je na 10 minuten niet meer het resultaat af mag lezen, maar het lijkt me dat er toch geen streep verschijnt als er niks in je urine te vinden is.

Wat denken jullie ervan, heeft iemand dit vaker meegemaakt????

Groetjes Jetje

p.s. ik heb me voorgenomen om zaterdag weer te testen met ochtendurine

Hai jetje,
Ja, volgens mij staat het er niets voor niets op dat zon test na 10 minuten niet meer betrouwbaar is. Ik zou voor de zekerheid nog een test doen. En dan met ochtendurine omdat die net wat sterker is, doordat je nog niets gedronken hebt.
Succes!
Groetjes Lillian

Hai Jetje,

succes met je volgende test.. hoop je hier snel te ontmoeten

liefs Kirsten

Hoi hoi, ja over die betrouwbaarheid van de testen.. Ik heb van beide zwangerschappen de positieve testjes bewaard en beiden zijn ze nog even mooi helder als toen ik ze net af kon lezen. Zo'n test kan niet aangeven dat je zwanger bent, als je dat niet bent. Ook niet na tien minuten of pas de volgende dag. Op de testen die ik heb gedaan, staat alleen maar dat het resultaat binnen drie minuten af te lezen is en verder niks over de geldigheidsduur. Naja succes morgenochtend met testen!! Liefs Jude

Volgens mij is een felicitatie op z'n plaats! Bij mij kwam het roze streepj ook pas na een minuut of 9 tevoorschijn. En toen ik de huisarts belde om te vragen of dit dan betrouwbaar was zei hij meteen: Gefeliciteerd! Positief is positief je bent dus zwanger.

groetjes,
Wietske

Terug
Bovenaan