pas op de plaats :-S

hai allemaal,

Ik ben de laatste tijd niet zo actief, ik heb er 's avonds vaak niet zo'n puf meer voor!
Nou wat mijn gevoel in de eerste week zei toen Ray weg ging is uitgkomen: ik dacht namelijk, het gaat wel erg goed, dat kom er een keertje uit...

pfoe ik kreeg woensdag middag ineens zo'n drukkend gevoel op mijn borst :-S nou had ik dat ook toen ik zwanger was, door die dikke buik, dus ik dacht mijn lijf doet gewoon even raar. Gister ochtend kreeg ik ineens een zweet aanval en werd ik slap.. dat ging nadat ik wat had gegeten wel over. Op mijn werk kreeg ik echter dat benauwde gevoel weer... en na de lunch werd ik beroerd en dizzy.. en werd 's middags steeds erger. Toen ik googlede op wat t kon zijn stond er als oorzaak: stress of spanning...

Ik denk: dat heb ik toch helemaal niet? en toen ik dat dacht werd t me duidelijk... ik heb dat namelijk NOOIT door totdat het eruit komt en ik dacht van hmmz het is eigenlijk helemaal niet zo raar in mijn situatie! Ik ben vandaag dus maar een dagje thuis gebleven van mijn werk en ik ben MOE (ook doordat Birgit er 's nachts altijd een potje van maakt) en hartkloppingen pfffff
Ik heb de huisarts gebeld en die zei dat t idd wel kan kloppen wat ik denk, en dat ik maar rustig aan moet doen, das makkelijker gezegd dan gedaan! ik kan niet zo goed stilzitten!

Maargoed dit weekend hebben we een familie weekend van Ray's kant en dan blijft zondag avond Birgit bij mijn schoonmoeder omdat ik vd week met mijn werk een borrel heb en ga stappen, ik ga haar pas vrijdag weer halen, dus ik heb genoeg nachtjes om even bij te tanken!! en lekker mijn eigen ding te doen.

Ik denk ik schrijf het hier even van me af, ik heb het zelf nog niet helemaal door, dus dan helpt dit en maak ik even pas op de plaats...

Maar dan weten jullie ook waarom ik niet zo actief ben op het forum...

Evelien

Jeetje meid, dat klinkt wel erg heftig allemaal zeg! Ik kan niet anders zeggen dan; probeer naar je lichaam te luisteren en pak je rust wanneer het kan want dat valt gewoon niet mee om alles in je uppie te regelen!

x miranda

Goed hoor dat je even pas op de plaats doet. Als je door blijft gaan met dit soort dingen ben je verder van huis. Ik vind het ook heel knap dat je je kleine meisje een paar dagen wegbrengt. Ik doe het je niet na ten koste van mezelf...

Sterkte!
gr.Ing

Terug
Bovenaan