Pas op de plaats..

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ben de afgelopen 3 weken enorm veel op het forum geweest omdat ik thuis was maar ik ga vanaf morgen weer aan het werk (hoofdpijn of niet) en zal dus iets minder aanwezig zijn. Heb overigens niet het idee deze ronde dat mijn aanwezigheid hier, mij extra zenuwen of stress geeft, vind het heel fijn met jullie ervaringen te delen......

Maar...Ik ga toch even pas op de plaats doen. Krijg het de aankomende weken ook heel erg druk met de feestdagen die in aantocht zijn en moet dus ook veel extra werken......

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte van onze ziekenhuis afspraak over 1 week (24ste) en ik lees en schrijf mee, waar ik kan!

Lieve meiden, heel veel succes en sterkte en ik hoop echt dat het NOD lijstje heel snel korter mag worden!!

Liefs en een dikke knuff Lynn.

Succes met werken morgen. Neem jezelf wel un acht he als het echt niet lukt.........en heel veel succes alvast in het zh.

Lieve lynn,

De komende tijd zal inderdaad wel voor wat afleiding zorgen. Ik hoop dat het goed voor je uitpakt!
Goed van je dat je wat afstand neemt!

Bedankt voor nu alvast voor de steun en lieve woorden! En veel succes in het ziekenhuis!!

Liefs Mascha

Hey meid,

succes met werken morgen,
denk wel in de eerste plaats aan jezelf!

Liefs Elke

succes meid met werken let wel op jezelf.
toitoitoi

liefs!!

Jij ook veel sterkte Lynn, ik hoop dat het loslaten van het forum hier, ook ene beetje rust geeft en dat je snel beter bent. Werkse weer en pas op jezelf.
wenser

Dank jullie wel! Ik pas goed op mezelf hoor, ik denk wel dat ik me ook beter voel als ik weer aan het werk ga... Lekker onder de mensen! :)

Ik ga niet helemaal weg van hier hoor, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor... hahaha! Maar ff ietsje minder. Dan is het ook zo weer 4 Dec en dus mijn NOD!

Heey lynn...

goed dat je weer gaat werken, en goed om jezelf denken he...anders zit je zo weer thuis...
In ieder geval succes...en zal je bericht volgende week in de gaten houden...

liefs

Terug
Bovenaan