pas op met kerstster

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik neus af en toe wat rond op dit forum en zag net ergens een foto met op de achtergrond een kerstster (plant). Ik wil niet betweterig zijn ofzo maar wees heel erg voorzichtig met kerstster en kinderen. Ze zijn giftig! Kijk ook op een uitgebreide gifwijzer met planten daar staat deze plant vermeld als giftig dus niet geschikt voor in een ruimte met kinderen. Wilde dat toch even melden.
Fijne dagen!
maria

Klopt inderdaad, ik had er niet aan gedacht om het te melden, fijn  dat jij er wel aan denkt.
Kerstster in inderdaad erg giftig, en misschien voor kindjes interresant, mooie kleur en als je er aan komt komt er melk uit!!!
Die van mij staan buiten bereik maar ik ben wel allert op vallende blaadjes, 5 jaar bloemist geweest en er is er al een van de 4 dood en dat in 3 dagen tijd, hoezo groene vingers??? niet dus.

groetjes Daniëlle.

Dat wist ik niet. Gelukkig is die van mij nep, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Zal mijn foto wel zijn geweest. Ze staan bij mij ook buiten bereik van de grijpgrage vingertjes van Tygo. Alleen voor de (kerstkaart-)foto heb ik ze even bij hem gezet. Tis uiteindelijk ook wel een leuke foto geworden.

Maar, hartstikke goed dat hier even een waarschuwing wordt neergezet, je weet maar nooit met die snelle handjes!!!

Groetjes happyM.

Ik had er niet meer bij stil gestaan, dus bedankt voor je tip!
Niet dat wij een kerstster in huis hebben, maar oma denk ik wel. Dus weer goed opletten als we daar zijn (ze heeft ook al zoveel orchideen en Julian steekt nog steeds alles in zijn mond).

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan