pas op met splintertjes..

Lukas had van de week een splinterje in zijn hand die ik er niet uit kreeg. Ik dus even langs de assitente van de huisarts, die lukte het ook niet dus de HA heeft het tussendoor even zelf gedaan. We moesten in de gaten houden of het niet ging ontsteken en drie maal daags in een badje met soda weken. Helaas is het toch gaan ontsteken dus Lukas zit nu aan een antibiotica kuur van een week. Bovendien moet ik het wondje openhouden en nog steeds drie maal daags in een badje met soda. Dus jullie snappen wel dat hij niet erg blij is.

Ik heb het splinterjte te laat ontdekt (terwijl het dus in zijn handje zat, niet echt een plaats die verstopt is) met dit als gevolg. Ik kan dus alleen maar aanraden om allert te zijn op dit soort dingen.

Annemieke

Och, wat sneu zeg! vooral dat je het open moet houden voor ém! Ik heb toevallig van de week een splintertje uit het voetje van Thomas verwijderd. Stomtoevallig dat ik even onder zijn voetjes keek ook dus! Gelukkig was ik er blijkbaar ruim op tijd bij want Thomas heeft de irritante gewoonte ontwikkeld om korstjes open en los te krabbelen... Zitten al 2 littekens in zijn gezichtje van de opengekrabte muggenbulten!

Kus voor het manneke! Marieke

Hier afgelopen week ook een splintertje in z'n hand. Kreeg 'm er ook niet uit. Nu wilde Kian ook niet echt meewerken, dus ik heb 'm gewoon naar bed gebracht en toen ie sliep heb ik het splintertje er met een naaldje uitgehaald. Heeft er niets van gemerkt.
Maar vervelend als het gaat ontsteken inderdaad! Succes ermee. Hoop dat het gauw over is.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan