Pas op voor verloskundigenpraktijk Amsterdam zuid

Hallo allemaal,

Ik wil even waarschuwen voor Verloskundigenpraktijk Amsterdam-Zuid. De service die zij verlenen is niet naar behoren.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik me bij hen ingeschreven, maar vaak als ik weg ging na een afspraak voelde ik mij niet serieus genomen als ik mij ergens zorgen over maakte. Ze hebben werkelijk nul empatisch vermogen en doen ook niet alles volgens het verplichte protocol. Zo kan het dus gebeuren dat de echoscopist de telefoon van het spoednummer opneemt als zijn vrouw de verloskundige even bezig is.

In die eerste zwangerschap bleek bij de 20 weken echo dat het mis was en ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuis. Daar is mijn zoontje dood geboren, maar van de verloskundigenpraktijk heb ik toen niets meer gehoord.

Mijn kraamzorg heeft mij toen ondersteund bij alles wat ik nodig had in afwezigheid van een verloskundige. Naderhand vertelde zij ook dat dit niet de eerste keer was dat zij klachten kreeg over deze praktijk.

Als je een fijne zwangerschap wilt hebben kun je beter niet naar Verloskundigen Amsterdam-Zuid gaan.

Groeten,
Florecilla.

 
Hoi Florecilla,

Wat vreselijk dat je je zo moest voelen. Ik vertel ook altijd tegen mijn cliënten dat het zo ontzettend belangrijk is te voelen, maar vooral actief te zoeken naar de juiste plek die goed aanvoelt. Je moet je altijd gehoord en geliefd voelen, helaas in de praktijk is diet niet iets vanzelfsprekends.

Het spijt me dat je kindje stil is geboren.

 
Terug
Bovenaan