pas op

Hoi meiden !
Was zojuist weer aan het lezen op de site en ik moest toch even schrikken : gisteren zat er een andere Loes op (die van de luchtjes) en die krijgt meteen vanalles op haar dak : zo van 'jij weet toch alles zelf zo goed'...Dat arme schaap is iemand anders hoor. Zij stelt een serieuze vraag en is niet zo'n zààààààààg zoals ik. Ik noem mezelf voortaan dan maar aardbeien Loes. Dan weet je meteen wie ik ben.
Heb ongelooflijk veel zin om te babbelen met jullie maar ik heb geen enkele behoorlijke vraag te stellen. Misschien deze : is het normaal dat ik nog maar een hééél klein buikje heb, ben zaterdag 4 maanden precies. Ik verlang zo naar een dikkere buik maar het gaat heel traag. Spijtig, hihi. Het lijkt gewoon alsof ik héééél veel gegeten heb. (nee, geen aardbeien )
Wie heeft ook nog geen te dikke buik?
Veel succes, zwangertjes !!!

PS : een tip : heb iets leuks besteld ; misschien kennen jullie het al. Het is een pakket om je dikke buik (op het einde van de zwangerschap) met GIPS te beplakken. Het kost 34 euro en ik zie er naar uit om het te proberen. Je krijgt er olie en zalf bij voor je buikje achteraf, handschoentjes en alles wat je moet doen is je buikje mooi beplakken met de gipssliertjes en een half uurtje drogen. Het afgietsel kan je dan mooi beschilderen of ophangen als herinnering.
In een paar dagen kreeg ik het pakket al toegestuurd vanuit Nederland. Maar ja, jullie kennen het misschien al. Willen jullie het adres? info@cursusbabymassage.nl
Daarop vind je de website.
BIBA BEBIE MAMA'S BUIK
telefoon : 0031306042718 Parcivallaan 6 , Nieuwegein 3438

Dikke kusjes, Aardbeien Loesje.
 
Ha Loesje,

Ik ben nu 16 weken zwanger en heb ook nog maar een heel klein buikje. Ik kan nog bijna al mijn kleren aan, behalve de hele strakke. Mensen zien dus ook nog helemaal niets...komt wel neem ik aan en misschien is het zo wel fijner, kan je zelf nog helemaal genieten in het prive
 
ha Aardbeienloesje, hihi, laat je niet zo kisten joh.....volgens mij is het toch allemaal weer aardig gezakt. Ik heb zelf btw wel serieus over jouw aardbeienvraag nagedacht hoor, dus zo gek vond ik hem niet. Jij had dat gehoord en wilde dat delen, prima toch?

Maar goed, bij mij zag je pas iets toen ik 5 maanden zwanger was (nou moet ik wel zeggen dat ik een stevige meid ben, maar toch) en bij mijn schoonzusje (maatje 34) pas toen ze 7 maanden was....dus maar ik denk dat je gewoon nog heel eventjes geduld moet hebben!
Ik heb nu een hele dikke buik (ben bijna 31 weken) en vind hem geweldig, alhoewel ze zeggen dat ik na een paar weken wel anders ga piepen, maar goed dat zien we dan wel weer!!!

fijne zwangerschap verder
groetjes Karin
 
Hoi Aardbeien Loesje (supernaam hoor, haha!),

Ik zou inderdaad maar blij zijn met je nog platte buik. Binnenkort zal 'ie nog dik genoeg worden! Ik ben nu pas 12,5 week, dus nog niet bar veel te zien, alleen zit alles net even ietsje strakker.
Succes met je gipspakket!
 
Hoi Loesje,

Wist je dat er op dit forum ook speciale sites zijn met daarop verhalen van moeders die uitgerekend zijn in dezelfde maand als jij? Dat is ook heel gezellig kletsen daar en omdat je met minder mensen bent leer je elkaar echt een beetje kennen.

Ik ben nu 36 weken zwanger en ben mijn dikke buik juist een beetje zat aan het worden. In het begin wil je juist zo graag een grote buik maar nu gaat het echt in de weg zitten en word het zwaar met lopen, bukken en zitten. Mijn buik zag je al vrij snel, met 4 maanden zag je wel duidelijk dat ik zwanger was. Ik heb maat 40.

Geniet nog lekker van je zwangerschap en buikje want het is ook wel erg speciaal allemaal, en zelfs mijn dikke buik zou ik niet willen missen hoor!

Groetjes Saskia
 
ik heb inderdaad ook zo'n "beeld van een buik" van gips van mijn zwangere buik, gemaakt door en kunstenares toen ik 32 weken zwanger was. Hij hangt nu in de babykamer en is inderdaad een heel leuk aandenken aan je zwangere buik. Want na je bevalling ben je het echt zo weer vergeten hoe dik je buik eigenlijk was!

gr sandra
 
Je hebt wel humor Loesje (en zelfspot!)

Maar even een reactie op je opmerking over je buik. Bij mij begon je pas een buik te zien toen ik een week of 28 was. Zelfs met 33 weken waren er mensen die zich verbaasde over het feit dat ik al zo ver was.... Nu het dan bijna zover is (zaterdag, hoop ik) kun je er niet meer om heen maar het is nog geen superbuik. Nu ben ik daar wel blij om maar eerder in mijn zwangerschap baalde ik er wel eens van hoor... (er gaat ook niemand voor je staan he?).
Het belangrijkste is dat de kleine goed groeit, maar met zo'n gyn die jij hebt zal je wel nauw in de gaten gehouden worden!
Weet wel, op het einde groeit je buik het hardst en kun je straks alsnog lekker pronken met je buik in de zomer!
Groetjes Christa
 
Terug
Bovenaan