Pas over 4 weken!

Pff, balen zeg! Ik moest een afspraak maken bij de gyn als ik niet 6 weken na mijn miskraam zelf ongesteld was geworden (ik heb geen normale cyclus dus het was te verwachten dat het niet zou gebeuren). Nu heb ik dat dus net geprobeerd en kan ik pas over 4 weken terecht!!!

Waarom heb ik een aantal weken geleden niet gewoon alvast een afspraak gepland voor deze week??? Ik wist toch wel dat mijn lichaam weer eens niet zou doen wat normaal is!

Als er nu uit mezelf niets gebeurt dan moet ik 4 weken wachten, dan menstruatie opwekken, dan Clomid... dus dan ovuleer ik waarschijnlijk pas weer over een 8 weken!

Ik ben mijn lichaam zo spuugzat! Kan het nou niet 1 keer gewoon meewerken!!

Sorry dat ik zo doe, maar soms zie ik het gewoon echt niet zitten! Iedereen wordt maar zwanger om me heen... en iedereen zegt als je een miskraam hebt gehad: weet zeker dat je binnenkort gewoon weer zwanger bent, je moet positief denken! Niemand denkt erbij na dat als je al zoveel moeite hebt moeten doen voor het de 1e keer lukte dat het veel moeilijker is om het positief te bekijken als het dan misgaat!

De hele ellende begint gewoon weer van voor af aan! Het zou allemaal zo leuk moeten zijn, bezig zijn met zwanger worden, maar ik vind er op deze manier geen bal aan!!

Pfff, dat is eruit...
Fijn dat je hier af en toe even kan afreageren, jullie begrijpen mijn frustratie ten minste!

Hoop dat jullie vandaag een betere dag hebebn.

X Cin

oh wat balen zeg....

Zelf ben ik inmiddels 7 weken na de curettage en nog niet ongesteld.... omdat ik de laatste 2 weken afentoe behoorlijke pijn had toch maar eens de gyn gebeld (nacontrole was niet nodig, dus ook geen afspraak gemaakt) en de assistente vond het maar raar dat ik geen nacontrole had gehad en met de pijnklachten erbij moest ik toch alsnog maar komen.
Ik kan dan echter gelukkig over een week al terecht.... maar eigenlijk is elke week er eentje te lang als je gewoon weer verder wilt en jij moet zelfs 4 weken wachten en dan ook nog aan de medicijnen waarschijnlijk .
Sterkte met wachten.

groetjes,
Marije

Wat ontzettend irritant, zeg!
Heb vandaag ook een klote dag. Het is zo frustrerend dat je lichaam niet doet wat jij wil.
En je doet er niks aan. Mijn miskraam is nu 4 wkn geleden en ik hoop dat ik binnenkort   ongi word.  Maar daarvoor was ik ook niet ongi geworden, dus we zien het wel. Eind maart naar gyn . Evt ook clomid.
Kop op meid. We slaan elkaar er wel doorheen. En gewoon je verhaal hier schrijven als je het even niet zit zitten. Yvette

Terug
Bovenaan