pasen

hallo dames,
is er nog iemand die in het paas weekend zijn nod heeft, vind het wel fijn om er met iemand naar toe te leven.
het klusen is nu bijna weer voorbij, temp is nu twee dagen hoog. ik wil nog een dagje wachten , omdat je temp minstens 3 dagen hoog moet zijn.

dus is er iemand die even ver is?
graag een reactie.

groetjes tanja
 
Hoi Tanja f,

Ik heb mijn NOD op 10 april. Maar de laatste keer duurde mijn cyclus ook een stuk langer, dus we zien wel. Ik heb nu wel last van gevoelige/pijnlijke tepels. Herkennen jullie dit? Ik vind het nog zo vroeg daarvoor.
Ik hoop dat het raak mag zijn. Wij zitten nu in ronde 8.
Groeten van Antoinette.
 
Ik heb mijn NOD op 11 april, 1e paasdag dus. Ik hoop met Pasen een bevrucht eitje te hebben! We zijn nu nog druk aan het klussen want mijn ei is nog niet gesprongen. Wat ik wel lastig vind is dat ik met Pasen naar een festival ga met vrienden. Ze zullen het waarschijnlijk wel raar vinden dat ik dan geen alcohol drink, dus daar moet ik nog iets op verzinnen. Maar ik wil geen enkel risico nemen voor het geval ik dan zwanger mocht zijn.
Wij zitten pas in ronde 3.

Groetjes Femmy
 
Om het rijtje compleet te maken heb ik 8 april ("witte donderdag") mijn NOD. Wel grappig dus: 8, 9, 10, 11 en 12 april! Mijn cyclus kan wel eens lang gaan duren, want volgens mij heb ik nog geen ei gehad en dit is pas ronde 2, dus nog geen pijl op te trekken.
Wat duurt een maand lang, he, als je op je NOD wacht. Had ik met de pil nooit last van: dan was die maand zo om!

Groetjes Kiki
 
Hoi meiden. Ik ben dus nummer zeven binnen die vijf dagen van pasen! Net als Femmy hoop ik niet ongesteld te worden op eerste paasdag. Wat een stunt, dat van die eieren had ik zelf ook bedacht en ik zette dus eigenlijk net de computer aan oom te vragen of er meer meiden waren die op hetzelfde punt in de cyclus zijn. Vanavond nog een keertje aan de klus en dan moet het maar eens raak zijn (ronde 11). Spannend hoor! Ik zou het leuk vinden met jullie af te tellen en ooooh wat hoop ik op positief voor ons allemaal!!!
Groetjes, el.
 
hoi dames
ook ik heb 12 april mijn nod dag,wel leuk zo veel vrouwen die het zefde hebben.
we blijfen hopen dat de paashaas een gevuld eitje mee brengt.
veel succes dames we blijfen hopen.
groetjes samie
 
Terug
Bovenaan