pasfoto's laten maken

hoi meiden,
even een onzin onderwerp haha
Ik ga zo in de stad pasfoto's laten maken van onze twee meiden. Mijn paspoort is nl verlopen en ik wil ze nu meteen alletwee bij mij laten bijschrijven.
Ik ben erg benieuwd hoe de foto's zullen worden haha vooral Shira van bijna 6 weken zal lekker fotogeniek zijn haha.
Hebben jullie ook van die leuke babypasfoto's in je paspoort staan?

groetjes Tamar

Ik heb Jesse nog niet eens bij geschereven, Omdat we ook geen plannen hebben om naar het buitenland te gaan.
Misschien zet ik Jesse deze zomer er wel bij op.

Ik ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden.

Gr Linda

ik zou ze niet laten bijschrijven want als het goed is gaat dat er per 2010 weer af

zou als ik jouw was eerst ff wat info vragen bij de gemeente hier over en wat het beste en goedkoopste optie er voor is

groetjes moekje

ik zou ze inderdaad niet laten bijschrijven want dat verandert vanaf volgend jaar. Benthe heeft een eigen id kaart, maar das alleen voor europa.

Zou inderdaad ff informeren wat je mogelijkheden zijn.

Groetjes

Hoi hoi,

Er verandert inderdaad wat heb ik gehoord dus zou het ook even navragen.
Wij hebben ook zo'n prachtige foto van een ieniemienieSven in ons paspoort. Echt onzin want als ze die nu zouden controleren kunnen ze echt niet meer zien dat het Sven is.
Enne, bijschrijven moet je met zijn tweetjes doen, je partner moet toestemming geven om je kindje bij jou te laten bijschrijven.

Groetjes,
Maike

Hoi, hier voor Daniëlle ook een eigen ID-kaart, met een foto waarvan je denkt dat er een jongetje op staat, met zo een (bijna) kaal koppie en nu heeft ze een bos vol krullen dus die herken je ook niet meer.

Gr. van Sonja

Terug
Bovenaan