Paspoort

Hoi Meiden,

Gisteren eindelijk een nieuw paspoort aangevraagd met bijschrijving van Jennifer (was al in 2007 verlopen). Verschrikkelijke foto's natuurlijk, Jennifer staat er heel zielig op en dan heeft ze nog wel 2 leuke staartjes in.. en ik nou ja laat het er maar op houden dat ie niet zo leuk is..hihi...

Ik heb gekozen voor bijschrijving omdat dat echt een stuk goedkoper is dan een eigen paspoort voor Jennifer. Nu koste mij dit 8,50 xtra en als vriendlief ook Jennifer laat bij schrijven (in een wel al bestaand paspoort) dan kost dat 20,- . Maar ja een nieuw paspoort kost 49,- !!!!

Ook weer geregeld!!!

gr. Ilone

Hoi Ilone,

Wij hebben Tara in mijn paspoort laten bijschrijven toen ze 4 maanden was, omdat we best vaak rijden naar Duitsland. Toen ze 7 maanden was, gingen we met de auto naar Zweden, dus dan vind ik zo'n bijschrijving toch wel handig.
Wij hadden gekozen voor een bijschrijving en geen eigen paspoort, omdat ik het makkelijker vind om 1 paspoort mee te nemen ipv een aparte voor haar.
En die foto's, tsja, laten we het erop houden dat de meeste mensen zichzelf niet leuk vinden staan op een foto, terwijl het vaak wel meevalt ^_^

Groetjes,
Shivana

Hoi Jesse heeft wel een eigen paspoort, dit is omdat in de VS en Canada, kinderen op een eigen paspoort moeten reizen! En we weten nog niet zeker of we daar wel of niet naar terug gaan, dus dan maar een nieuw paspoort gekocht!

Groetjes
Angel

Hoi,

De beide kids hebben hier hun eigen identiteitskaart. Bijschrijven in het paspoort was nu niet zo handig, omdat ik volgend jaar weer een nieuw paspoort moet en mijn man het jaar daarna. Dan zouden we dus duurder uit geweest zijn.....

En mochten we binnen 4 jaar (daarna zijn de kaarten verlopen en bekijken we de situatie weer opnieuw) ineens geld genoeg hebben om naar de VS ofzo te gaan, dan hebben we ook vast genoeg geld om eigen paspoorten voor de kids aan te vragen. Maar erg waarschijnlijk s het niet!!!!!!

En dan die pasfoto's. Echt AFSCHUWELIJK! Bas had toen net twee tanden. Ik helemaal trots. Hij wilde voor de foto absoluut zijn mondje niet dicht doen, dus toen hebben ze zijn tandjes weg gefotoshopt .
Eva ziet er ook niet uit. Haartjes helemaal weg uit haar gezicht. Mondje keurig dicht, maar helemaal niet Eva.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan