Paspoort

Dat gaan we vanmiddag voor jari aan vragen..hebben al meer meiden dan gedaan?, moet voor 1 mei wil je van de zomer op vakantie. Anders krijg je hem pas in september schijnt..

Pfff...hoe gaan we in hemelsnaam een foto laten maken van jari....ben benieuwd of dat gaat lukken...straks maar naar een fotograaf ....ben benieuwd of jullie hiermee ervaring hebben.

Liefs marit

Hoi is dat zo. Dat is ook raar, zou zeggen een paar weken wachttijd.

Even een tip Jari moet wel mee als je de paspoort gaat aanvragen. Anders kan het niet. Erg vreemd, maar dat hoorde wij van vrienden. Zij hebben een tweeling en moesten weer terug om die 2 te halen. grrr

x yvonne

Vind het belachelijk worden al die regeltjes. Ze zijn toch te klein voor een pasfoto lijkt mij. Wij zullen dus ook moeten met Emi. Vraag me af of dat gaat lukken.

Liefs Peet

Wij gaan niet op vakantie dus kunnen mooi nog even wachten. Maar het zijn weer echt Nederlandse regeltjes... Ik vraag m in het najaar wel aan ofzo, als de vakantie drukte om is

Het geldt alleen voor kinderen die op het paspoort vd ouders staan bijgeschreven. Het omzetten voor die kids moet voor 1 mei. Het duurt voor kleintjes die nog niet zijn bijgeschreven gewoon 5 werkdagen. Ons cb zit in hetzelfde pand als de gemeente, dus eventjes navraag gedaan.

Oh ja en idd baby mee bij de aanvraag én het ophalen en je moet een formulier invullen dat je als ouders toestemming geeft voor een paspoort.

Ze raden je aan om het op tijd aan te vragen omdat ze vakantie drukte verwachten. ik ga deze week ook pasfoto's laten maken. Wij gaan zonder Aniek een weekje weg in oktober maar komen regelmatig in duitsland. dan moet je hem ook al hebben.

Nou het is gelukt hoor...echt een fantastische foto. Hij zal blij zijn wanneer hij 5 is en een nieuwe aan mag vragen. Wat een klus om zo'n hummeltje op de foto te krijgen... Bijna niet te doen joh. Hij sliep nog zo..dus er werd snel geklikt toen hij een seconde zijn oogjes open had.

Jari nemen we idd vanavond mee, had ik al ergens gelezen dat hij mee moet.

Maar bijschrijven in jouw eigen paspoort is maar geldig tot eind juni geloof ik. Daarna heeft hij zijn eigen pas nodig...hierdoor is het dus erg druk en adviseren ze je voor 1 mei er een te laten maken.

Ik laat een pp maken ipv een id..wie weet gaan we nog buiten europa op vakantie..dan kan hij gezellig met zijn mooie baby foto mee (als ze hem accepteren haha foto ziet er echt niet uit:p)

Terug
Bovenaan