passen de namen bij elkaar? en heb je nog een idee?

hoi
mijn oudste zoon heet gijs, mijn jongste heet jakob, nu heeft het heel lang geduurd voor we zeker wisten wat een leuke jongensnaam erbij zou zijn. maar we weten het.
Maar wat als het een meisje blijkt te zijn? je zou zeggen, leuke namen genoeg, maar ik weet niet zo goed wat erbij past.
we hebben zelf gedacht aan marieke, marjolein, simone..

enige suggesties?? het wordt wel tijd he om het te weten...

gr daniella

Danielle,

Wat dacht je van:
- Marit
- Feline
- Lianne
- Meike
- Eva

Marieke vind ik ook leuk en past erbij, Marjolein en Simone vind ik geen leuke namen.

Hier ook namenstress. Bij onze eerste zoon waren we er snel uit en gaf de naam ons gelijk een goed gevoel.  Nu hebben we er een paar maar er springt er niet 1 echt uit. Moeilijk he? Jij nog ideen voor leuke jongensnaam  die past bij Stijn? Liefst 1 lettergreepnaam.

Groet
Lies  

Hoi Daniella,

Wij vonden het ook moeilijk om een keuze te maken, vooral ook de meisjes naam. Ik vind ook nog altijd onze jongensnaam die we hebben uitgezocht leuker dan de meisjes naam.

Ik vind Marieke ook de leukste naam maar je moet natuurlijk helemaal doen wat jullie zelf het mooiste vinden.
Ook vind ik Marit leuk en Suus, Mare, Noor.

Mama van Stijn.  Wat suggesties: Gijs, Ries, Siem, Wout, Teun.

Succes met kiezen.

Groetjes Kim

@ danielle: Ik vind ook Marieke het best bij de andere passen... Marjolein vind ik te lang (in vgl met de jongens) en Simone vind ik gewoon niet leuk (maar is weer persoonlijk).
Onze meisjesnamen waren Aline en Sterre, misschien dat je daar een leuk van vindt?

@Lies: ik vind Bram leuk bij Stijn (ken gewoon ook 2 broers die zo heten). Verder is idd Wout wel leuk...

Moeilijk hè, die namen! Je kind moet toch z'n hele leven met die naam doen, dus je wilt het wel goed doen!

Wij hebben afgelopen week de jongensnaam nog veranderd.  We hadden GIEL als jongensnaam, maar nu is er een eindje verderop in de straat een Giel geboren. En die zou dan later bij onze in de klas komen, dus dat vond ik niet leuk. Onze dochters hebben alledrie een naam die hier verder niet voorkomt, ook op school niet, dus dat wilde ik nu weer. Dus toch maar een andere jongensnaam gekozen. Eigenlijk vind ik de naam die we nu hebben nog mooier ook, alleen m'n man moest er erg aan wennen, die zat al helemaal met Giel in z'n hoofd
Maar goed, ik ga dr nog steeds een beetje vanuit dat we gewoon weer een meid krijgen, dus ws is die jongensnaam helemaal niet nodig.

Onze meiden heten: Nadia, Céline en Marin. (misschien staat er 1 tussen die je mooi vindt?)

Maar het blijft toch persoonlijk vind ik.

Succes met beslissen!

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan