Passend matrasje

Ik heb een wiegje die door mijn opa is gemaakt. Nu heb ik er een matras bij die te klein is, er zit nu een opgerolde handdoek tussen. Maar mijn vraag is of dit wel veilig is en of dit wel mag vanuit de kraamzorg?

Groetjes Marije
 
Bij prenatal kunnen ze matrasjes op maat maken. Ik had ook een oud wiegje met een heel oud matrasje. Voor 50 Euro ligt er nu een super mooi matrasje in. Hoop dat ons ukje er straks lekker in kan slapen.

Liefs,
 
ik heb bij mn dochtertje een matrasje laten maken bij de burgerhout.
45 euro, 2 jaar geleden.
maar jeetje mina, wat was dat zonde van mn geld zeg!
koop gewoon een stuk schuim, en maak er zelf een hoes overheen, zoals mommy3 ook zegt. dan ben je stukken goedkoper uit!
en moeilijk is het niet.

maak een mal van hoe groot het matrasje moet zijn, en laat hem dan maken bij idd prenatal of burgerhout of maak hem zelf.

zoals jij het nu hebt, is niet veilig, lijkt mij.

groetjes, do
 
ik heb bij mn dochtertje een matrasje laten maken bij de burgerhout.
45 euro, 2 jaar geleden.
maar jeetje mina, wat was dat zonde van mn geld zeg!
koop gewoon een stuk schuim, en maak er zelf een hoes overheen, zoals mommy3 ook zegt. dan ben je stukken goedkoper uit!
en moeilijk is het niet.

maak een mal van hoe groot het matrasje moet zijn, en laat hem dan maken bij idd prenatal of burgerhout of maak hem zelf.

zoals jij het nu hebt, is niet veilig, lijkt mij.

groetjes, do
 
hallo.

bij ons op de markt staat een man die ook voor caravans en boten matrasjes op maat maakt.
heb gevraagd of hij dit ook voor wiegjes doet en was geen probleem. kosten 20 euro.

dus op naar de markt en op zoek naar zo'n man!!
zou ik zeggen.

gr dango
 
Terug
Bovenaan