passende naam voor ons tweede!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

het is nog enorm pril, maar wil het toch ergens kwijt.
Ik heb deze morgend een testje gedaan en dit was positief... Heb om 15.30u een bezoekje gebracht aan de dokter voor een bloedafname. De uitslag hiervan weet ik pas morgen, pffffffffff nog afwachten dus. Ben dan toch, na mijn dokterbezoek, nog een test gaan halen en onmiddellijk thuis heb ik hem gedaan en ook deze was positief, dus ik ga er wel vanuit dat het weer zover is!!!

WAAAAAAaa ben super in de wolken. Ons dochtertje is 6,5 maand, nog een kleintje dus, maar zo wilden we het graag. Ben blij dat het ons gelukt is, want ik hoor soms verhalen dat het wel eens lang kan duren enzo.  Maar blijkbaar ben ik heel vruchtbaar!
Nu, waar ik het eigelijk over wil hebben is de naam!! Heel vroeg al e, maar ik ben er echt wel mee bezig. Het moet passen bij Free (ons dochtertje).
Zowel meisjes-als jongensnamen. Ik had graag een stoere, pittige naam met liefst één lettergreep. Eventueel twee mag...

Kunnen jullie mij helpen?? Hoe heten jullie kindjes?

Liefs,
van ons...

Hoi hoi,

Gefeliciteerd. Het is idd wel vroeg om aan namen te gaan denken haha maar het zullen de hormonen wel zijn haha. Wat dacht je van Bo?

Groetjes Petra

Dag Petra,

ik vind Bo een super mooie naam, maar mijn nicht heeft een dochtertje Bo...
Jammer ! Bedankt voor je reactie, Leuk seg!!!

Liefs,
van ons...

Hey, mijn dochter heet fleur en mocht mijn 2e ook een dochter zijn dan wordt ze maud genoemd.

Liefs mamaclaud

Hoi hoi,

Het wordt nog moeilijk, vooraleer ik zeker ga zijn van de naam en dan nog in overleg met mijn man. Joy en Hope zijn Engelse name denk ik e?

Hopelijk komen er nog reacties!!

Liefs,
van ons...

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Leuk. Denk dat we rond dezelfde tijd bevallen zijn. Mijn dochtertje is ook 6,5 maand.
Ik moet eerlijk bekennen dat het hier af en toe ook flink kriebelt hoor. Maar we zijn nog niets aan het proberen.. zou ook niet echt iets doen denk ik want ik heb tot 2 weken geleden volledige bv gegeven. dus nog geen ongi hier.

Free is een apparte, mooie naam. Ook nog redelijk goed te gebruiken als je in het buitenland woont/bent. Hope vind ik zelf niet zo handig. Hi, i'm hope.... maar goed het is en blijft natuurlijk iets persoonlijks.

Leuk dat je al die voorpret weer mag hebben. Geniet van je zwangerschap!!

hihi, nu de namen natuurlijk (nog wat last van dementie...)

ons dochtertje heet Renske.

vind voor een jongen Rens heel stoer en voor een meisje Renske.

Ook leuk:
Beau
Bente
Britt
Kato
Jens

Terug
Bovenaan