Passende namen ?

Hi dames,

Zit met het volgende vandaag.
Paps vind de namen die ik wil voor de baby niet bij elkaar passen.. Hoor graag wat andere personen ervan vinden.

Het moet iig passen bij de namen van de andere 3 mannen, die zijn:
Julian Martien
Keith Thymen
Dylan Marcus

En voor deze kleine man had ik
Ryan Aiden in mijn hoofd.

Paps zijn achternaam begint met een G, als hij niet erkend dan word het mijn achternaam welke begint met een R.

Help! Alvast bedankt.
 
En een Dean?? Ik vin namelijk Julian en Dylan erg bij elkaar passen (eindigt hetzelfde) en Keith is erg Engels.... Ryan eindigt ook weer hetzelfde als Julian en Dylan waardoor Keith een beetje buiten de boot valt..

Ofzow.. Hihihihi.

Geen idee hoor maar dat is mijn eerste gedachte! Succes!
 
Hoi, Vind dat wel bij elkaar passen hoor! Ryan klinkt vooral mooi bij Dylan! En als er nog twijfel is over erkenning door de vader, vind ik dat je sowieso zelf moet kiezen. Sean zou trouwens ook passen vind ik. Groetjes!
 
@ Betty : Nou je het zegt, idd haha, Was me nog niet eens opgevallen. Ik wil eigenlijk niet dat de namen met dezelfde letter begint, dus geen J, K of D meer =) Toch bedankt want ook Dean is een prachtnaam.

@ Ilse : Oke, dank je wel. Ja, hij weet het nog niet want hij weet niet of de baby wel van hem is en hij wou het eigenlijk niet en is dus mijn verantwoording en blablabla. Maar ik denk dat paps nog wel gaat erkennen, dat hoop ik tenminste. Hij zei gister dat hij de 2 namen een rare combi vond dus dacht ben ik dan gek of is er wat anders ....
Paps zijn voorkeur gaat idd uit naar de naam Sean maar er heeft vroeger bij mij in de klas een pestjoch gezeten met de naam, idd Sean. Vandaar dat die naam voor mij afvalt.

Dank jullie wel voor de snelle reacties =)

Groetjes
 
Persoonlijk zou ik ook voro Ryan gaan, vind ik leuk klinken bij de rest.
En als paps niet wilt en twijfelt e.d. dan vooral je eigen plan trekken meis. Niet zijn zin doen in de hoop dat hij dan meer aandacht voor de baby gaat krijgen.
Dan krijg jij er later spijt van.
Succes

Reneke
 
hoi,

is paps ook de vader (erkend) van de andere 2 kindjes? want dan is hij volgens mij automatische de vader van het 3e kindje.
anders wordt het natuurlijk een ander verhaal
 
Iedereen weer bedankt voor de reacties.
Het ligt dus echt niet aan mij zie ik =)

@ Reneke : Nee, ik ga ook zeker niet iets doen waar ik weet dat ik er spijt van ga krijgen. Ik wil wel dat ook deze man een naam heeft waar hij en ik trots op kunnen zijn. En als paps niet wil, nou ja, helaas maar dan maar niet. Ik ga hem niet opzadelen met een naam die ik niet leuk vind. Dank je wel voor je succes wensen, komt zeker goed.

@ mamavanesmee : Ja, hij is wel de erkende paps van de andere heren en ook bij de rechtbank hebben we het gezamenlijke gezag aangevraagd. Aangezien we niet getrouwd waren en ook niet geregistreerd partners zijn ofzo, moet je geloof ik elke keer erkenning doen bij de gemeente.

@ Nouky11 : Ja, op zich wel maar als je de letters dan achter elkaar gaat zetten krijg je ARG =) of ARR. Nou zijn RAG en RAR natuurlijk niet veel beter maar toch hihi. Voor de rest dank je wel, het is dus niet een rare combi.

Iedereen nog een hele fijne avond cq nacht

Liefs
 
Terug
Bovenaan