.........................Passie.................

Ja de titel zeg t al.....

Hoe staat t met de passie tussen jou en je partner.
Sinds je nu mama bent....
Was eens benieuwd of dr nog meer moeders zijn waar t iets minder geworden is sinds ze moeder zijn.

Ja hoor zeker nu ik weer zwanger ben van ons 3de kindje,mannetje mag blij zijn als het eens in de 2 weken iets gebeurd.ben gewoon gelijk in slaap als ik in bed lig.
liefs jootje

Hoi Hoi, hier is er nog steeds passie.
Ik vind het belangrijk en ook als ik moe ben zet ik me er gewoon toe omdat je er echt van ontspand.
En tuurlijk snap ik ook dat er moeders zijn die er geen zin of puf voor hebben maar dat neemt niet weg dat het heel belangrijk is voor je relatie.
Groetjes anouk

hier wisseld het heel erg. Zo doen we het de ene week bijna elke dag en een andere week bijna niet. Ach ik mag niet kalgen, hoewel ik denk dat mijn man het wel wat vaker wil doen.

Ha, wat fijn om te lezen allemaal, hier is de passie er ook zeker, maar helaas ook een flinke berg vermoeidheid ( ik werk 32 uur, mijn man 40, blije superactieve koter van 14 maanden, huishouden etc., en natuurlijk 15 weken zwanger...).

Gelukkig slaapt Warren nog goed overdag, dus maken we er in het weekend echt tijd voor.
De frequentie is iets lager dan 'vroeger', maar de kwaliteit zeker niet ;-)

X
Evje

Terug
Bovenaan