Past naam bij achternaam?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij vinden de naam Isis erg mooi. Onze achternaam is Visser.
Wat vinden jullie van deze combinatie? Komt er een scheldnaam in je op?
Klinkt het? We willen graag jullie eerlijke mening.

Bedankt.
de Visjes

ik vind van wel het past wel bij elkaar wat vind je die van mij dan mijn partner heet gavin malmen en de kleine gaat devin malmen heette zou dat gaan of s dat te

hoi,

vind het een mooie naam en past er best bij hoor.groetjes wendolientje

Ik vind het een prachtige naam, maar in combinatie met jullie achternaam toch iets minder, vanwege alle S-klanken. Maar het kan wel hoor.

Hoi Visjes,
Ik vind Isis Visser heel mooi klinken. Mijn verloskundigepraktijk heet Isis (Isis is de godin van de vruchtbaarheid) en er is ook een liedje over, maar ik weet niet wie dat zingt. Staat op een of andere Nieuw Nederlands Peil.
patricia, trotse mama van Max 090505 en Liv 141206

Agnetha,
Ik zou er niet voor kiezen om een Gavin en Devin te hebben, al is het dan vader en zoon. Ik vind beide namen leuk hoor, maar volgens mij krijg je heel veel verwarring.
Patricia

quote: patriesja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2007 13:18:33'));

Agnetha,
Ik zou er niet voor kiezen om een Gavin en Devin te hebben, al is het dan vader en zoon. Ik vind beide namen leuk hoor, maar volgens mij krijg je heel veel verwarring.
Patricia

Dat wilde ik ook net schrijven. Ik vind het allebei mooie namen, maar ze lijken wel erg veel op elkaar.

Terug
Bovenaan