Past niet meer in Maxi Cosi

A

Anoniem

Guest
Wat wordt onze kleine meid al groot. Ze is vandaag precies 7 maanden, 2 tandjes op komst en....... ze past echt niet meer in de Maxi Cosi.
Met het laatste CB bezoek was ze 69 cm. Afgelopen zondag woog ze 8640 gram. Het gaat echt niet meer. Ik heb de Priori van zolder gehaald en dat past een stuk beter.
Eigenlijk past dat gewoon goed, ons moppie heeft ook van die brede schoudertjes.
Tis wat zeg, wilde eigenlijk wachten tot de 9 maanden maar dat zou gewoon gemeen zijn.
Zijn er nog meer van die grote babietjes?
Dan te denken dat ze bij haar geboorte 2900 gram en zo'n 46 cm was. Je herkent haar echt niet meer terug.........

Hoi,

Ik denk ook dat het aan het merk ligt.
De mijne is 70/71 cm (7maanden+2 weken) en ze past nog maar net erin.... ik denk dat ik er ook aan moet geloven over een week of 2.
Ik moet wel zeggen dat deze ( is niet van het merk Maxi-cosi) vrij groot is.
En die tandjess pfffff ze heeft er al 6 (met 4 maanden had ze er al 2) vind het wel jammer aan de ene kant... het beebje is er zoooo snel vanaf dan!!

Hoi,

Ik heb geen grote baby (65 cm, 7200 gram), maar ze is ook vandaag precies 7 maanden! Dus onze meisjes zijn even oud.
Wat gaat het toch allemaal snel, he??

groetjes,
Sabine

Wat grappig dat ze precies even oud zijn. Hoe heet jouw meisje ook alweer?
Het gaat echt enorm snel, pas geleden was ze nog echt zo'n hulpeloos babietje. Nou, al ze iets wil of juist niet. Is ze niet zo hulpeloos meer en laat zich goed horen.
Wel leuk dat ze aan het babbelen is enzo, van draaien komt nog niet veel dat vind ik wel jammer. Hoe is jouw meisje daar mee?

Hoi,

Mijn dochter heet Sasha. Omrollen doet ze heel veel. Net voordat ze 6 maanden werd rolde ze voor het eerst van rug naar buik (naar één kant) maar niet terug. Dat kwam pas een paar weken later. Vorige week rolde ze ook naar de andere kant. Dus nu moet ik het goed in de gaten houden dat ze het speelkleed niet afrolt. Ze ligt ook vaak in een Cleopatra houding, alles in de gaten te houden. Ze kan een paar tellen zelfstandig zitten, maar alleen als we haar zo neerzetten. Gaan zitten gaat nog niet.
Brabbelen doet ze ook zoveel, erg leuk en gezellig.
En schaterlachen, vooral bij haar vader.
Ze vindt haar handjes en voetjes ook geweldig.
Zijn jullie ook al begonnen met bijvoeding?

groetjes,
Sabine

Hoi,

Wat leuk dat ze al zo omrolt. Iris rolt wel van buik naar rug en van rug naar zij. Maar ze heeft zooooooooo'n hekel aan op haar buik liggen....
We zijn als met 3 maanden met bijvoeding begonnen naast BV.
Sinds vandaag heeft ze een nieuw schema:
08:30 BV
11:00 Diksap en een halve liga
12:00 Bambix of Broodpap
15:00 Fruit en een halve liga
17:00 Warme maaltijd
19:00 BV
Vroeg met bijvoeding begonnen omdat ze een flesweigeraar is en ik weer zou gaan werken, was achteraf niet nodig omdat ik toch nog ontslag genomen heb.
Zijn jullie al met bijvoeding bezig?

Groetjes Toos

Terug
Bovenaan