pasta

Vanaf wanneer mogen de kids eigenlijk pasta's. Dus lekker spaghetti en macaroi enz enz.

Hahahahahaha terwijl ik dit zit te schrijven rolt Yoëll ineens van de bank naar de andere kant, jippie
En hij tijgert ook, alleen achteruit

Pauline

Op de vraag van de pasta weet ik geen antwoord maar ik wil wel even een aplausje geven voor Yoel (ik weet niet hoe de puntjes moeten en ik hoop dat de naam verder ook goed staat geschreven anders sorry,sorry)

Groetjes sandra

Nou Tyche zal in haar leventje nog genoeg pasta krijgen want we zijn echte pasta eters! Maar ik geloof dat het in de potjes van 8mnd zit dus neem aan dat je zoontje het dan ook mag. Ik weet niet of je het zelf maakt dan natuurlijk oppassen met de kruiden maar dat lijkt me logisch. Applaus voor je tijgerventje!!!
Groetjes Kirsten

Hoi hoi,

Ze mogen het vanaf dat ze ook brood mogen, dus vanaf 7 maanden! Isa eet al sinds die tijd macaroni, spaghetti (al ziet dat er na een rondje staafmixer wel ongeveer) hetzelfde uit en couscous (fijn graanproduct). SmullluHHH!!!

Pasta met gehakt, tomaat  (ontveld)  en geraspte kaas is lekker
of pasta met broccoli en een romig kaassausje (uit Opperdepop: baby's eerste pasta).

Grtz. Poppetje71

idd. zoals poppetje71 het al zei mogen ze het vanaf 7 mnd.
Dan kunnen ze gluten verdragen en die zitten in pap,brood en pasta....

Ik wilde vandaag zijn eerste pasta eens in de staafmixer gooien...en bedankt poppetje voor de recepten. Nessie

Hij eet al brood  sinds hij 6 maanden is
Maar nu is hij 6 en halve maand, dus over een paar weekjes eens wat pasta proberen.

Hopen dat hij het lust, want ik ben ook een pasta eter, mmmmmm

de puntjes op de e doe je shift aanhalingsteken " en dan de e, maar geeft niet hoor! Ik snapte het helemaal

Ik was vandaag op het cb en ik dacht laat ik het even voor je vragen. Ze mogen vanaf 6 maanden pasta eten. Dit stond ook in het boekje.
Dus veel pastaplezier.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan