patricia b??

A

Anoniem

Guest
hoi patricia
ik weet niet of je hier nog rondzwerft,maar ik vroeg me af hoe het met jullie is??als ik het goed heb is marijn alweer 9 maanden of niet?
Boas is alweer 6 maanden en word al een hele knul.het is een supervrolijk mannetje.hij kan al goed omrollen en volgens mij duurt t niet lang meer voor hij gaat kruipen!
er zijn al 3 tanden onderweg,daar heeft hij wel last van,maar dat mag de pret niet drukken.
het lijkt ons leuk om snel een broertje of zusje voor boas te krijgen,dus we zijn eind mei weer begonnen met knutselen.elke maand weer spannend dus.
ik ben benieuwd hoe het met jou en je mannetjes gaat!!
groetjes kari

Heeee Kari!

Wat leuk om van je te horen. Heel af en toe lees ik hier nog wel. Inmiddels zijn we met een stuk of 30oktober mama's naar een MSN forum verhuisd, dus meestal ben ik daar te vinden. Eén van de meiden daar wees me op je berichtje hier, hahaha!

Met Marijn gaat alles prima. Hij is inderdaad net 9 maanden geworden en het is een super vrolijk mannetje. Hij brabbelt en zit en hij schuift een beetje heen en weer. Ik denk dat ie, net als grote broer Thijs, een billenschuiver gaat worden ipv. een kruipertje. Ik vind het in ieder geval steeds leuker worden nu het echt van die dreumessen worden. Leuk hoor!

Wat leuk dat jullie al weer voor nr. 2 gaan!! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken en dat het allemaal goed gaat. Spannend weer he?!

Nou, succes weer en we "spreken" elkaar hier wel weer!
groetjes.

Patricia & Marijn

Terug
Bovenaan