patricia, mana(mama van 5)

Hallo,

Jullie hebben met mij op de aughyves pagina gezeten. Ik kan er niet meer op, dus heb ook niet de mogelijkheid, om het verhaal daar neer te zetten. En dat zou ik toch wel willen, omdat ik begrepen heb, dat de vrouwen het echt allemaal heel erg vonden. Zouden jullie mijn bericht daar willen neerzetten. Met mijn oprechte excuses. Wij zijn echt een normaal gezin en we begijpen dan ook niet, waarom ze dit gedaan heeft. Maar wij begrijpen dat de mama's echt gekwetst moeten zijn..

Bedankt

Hoi Suus,

Zelf ben ik ook actief op onze augustus hyve en we willen heel graag weer met je in contact komen.
We hebben zoveel vragen...........http://aug09mama.hyves.nl/ (de hyve is prive geworden inmiddels, geen nieuwe aanmeldingen meer, maar voor jou maken we een uitzondering).

Wat een toestand zeg......

Ly

Hoi Suus,

Ik typ hier ook maar dat je je aan kunt melden bij mij of Daniela. Dan hoop ik dat je je verhaal kunt/wilt doen. En foto's kunt plaatsen.
We zijn weer erg onder de indruk.

Liefs Manda

manda.vanbeek@yahoo.com

Heb gevraagd of ik weer lid kon worden onder de naam suus.
Moet nou op toestemming wachten. Het is trouwens een net aangemaakte hyves site. Zonder foto's enzo. Heb het alleen maar aangemaakt om jullie vragen te beantwoorden.

Terug
Bovenaan