patricia

hoi patricia,
ja soms heb ik ook zin om even weg te kruipen in een hoekje, even zielig alleen. soms krijg ik zelf van de wilde ideen om er alleen even tussenuit te gaan, even uitwaaien, aan de andere kant moet ik er voor zorgen dat ik deze moeilijke tijd niet alleen wil dragen maar dat ik dit samen moet doen met mij partner, want ik merk dat dat toch wel scheelt.gistern heb ik er voor het eerst met een goede vriendin over gesproken (zwnager tweede kindje) dat ik er echt gruwelijk van baal, dat luchte ook wel voor een keer flink op! ik hoop voor jou dat je de kijkoperatie over mag slaan, maar anders jij ook sterkte
liefs simone

Ik praat er wat dat betreft wel vaak over met mijn moeder, zusje en mijn eigen ventje. Alleen nu is het zo dat mijn zusje twee maanden zwanger is en wil ik niet iedere keer een domper op de vreugde zetten. Ze had het er al zo moeilijk mee om het te vertellen. Hetzelfde geld voor mijn moeder die is natuurlijk helemaal happy de peppy dat ze oma wordt. Geeft allemaal een dubbel gevoel voor iedereen. Hou dus eigenlijk op het moment alles binnen. Heb het er af en toe met mijn mannetje over maar die weet nu ook wel hoe ik me voel en hij hoeft maar naar mn gezicht te kijken en dan weet hij het al. Ik hoop dat we woensdag weer een stapje verder zijn.
Groetjes
patricia

Terug
Bovenaan