Patricia

A

Anoniem

Guest
Hee Patricia

Hallo meid hoe is het eigenlijk met jou ? Gaat het al beter met je .
Met ons gaat het prima milton word zo groot hij is weer mijn lieve mannetje hij is gelukkig niet meer zo stout ja mijn zus zal ik blijven missen maar ik kijk telkens naar mijn gezinnetje dan denk ik ik heb het wel effe voor elkaar. Maar ik kan me eigen soms kwaad maken om sommige opmerkingen dan denk ik ook weer ach ja laat maar. Wat vind jij heb ik op de topic te heftig gereageerd heb ik het verkeerd begrepen misschien?
Ik vind dat shanice nou ook zo groot word ze zingt samen met mij onder de douche in de ochtend horen we alweer eten en dan pappa dan zeg ik ook tegen mijn vriend zie je het is nou jou beurt en dan moeten we lachen en kusjes geven dan gaat dat mondje open soms ook nog met tong eruit en kletsen ook tegen haar broer echt meid het is zo leuk twee kindjes soms zwaar en soms minder zwaar als je samen bezig zie zo vertederd.

groetjes lisette

hoi hoi

ja wat gaat de tijd snel he;) voor je het weet zijn ze groot dus geniet er lekker van....

hier gaat het verder goed alleen ben nu beetje ziekkies pijn aan me strot en strond verkouden bah en erg moe haha....

daar ook???

nee vind je niet grof hoor ik word ook gewoon gek van die opmerkingen somssss en vaak zijn het de dames die zooo iets plaatsen die je normaal nooit hier ziet

liefs

Hallo patricia

Weet je no de topic dat je schreef dat het niet zo goed ging en dat je professionele hulp had gezocht hoe gaat het daar nou mee ?

groetjes lisette

quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-12-2008 13:40:21'));

Hallo patricia

Weet je no de topic dat je schreef dat het niet zo goed ging en dat je professionele hulp had gezocht hoe gaat het daar nou mee ?

groetjes lisette

hoi hoi

ja klopt er is een wachttijd voor helaas,op het moment gaat het nu wat beter en als ik in januari nog niks heb gehoord moet ik contact opnemen
lief dat je er na vraagt

Wat vervelend dat er  een wachtlijst voor is weet je wat mijn ervaring is dat ze soms ook met domme opmerkingen komen want ze hebben het uit een boekje. Zo had ik een maatschappelijk werkster die vond dat ik een minderwardigheid complex had dat ik met een afrikaan ging maar ze lag zelf in scheiding ik hoop voor je dat je het niet meer nodig heb want volgens mij sta jij ook behoorlijk sterk in je schoenen meid maar geniet van je zwangerschap en je gezinnetje laat je dat niet afnemen door niemand niet meid.

Terug
Bovenaan