@ patricia

A

Anoniem

Guest
Hey meid,

Hoe gaat het met jullie?
Nog alles goed met je zwangerschap? Je zult de 20 weken echo ondertussen ook wel gehad hebben of bijna krijgen. Weet niet hoever je precies bent....

Lukt het je nog om de kleine en de zwangerschap te combineren? Ik merk dat deze zwangerschap echt heel snel gaat. Zeker omdat Jordy nu lekker eigenwijs begint te doen en overdag daar mijn hele aandacht naar toe gaat. Is nu echt in de uitprobeer fase......Die geeft er ook niets om om gestraft te worden, doen we het 1 min later toch gewoon weer....

Groetjes Wendy ( 23w2dgn) Mama van Jordy ( 5-3-08)

quote: bekker schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2009 18:49:04'));

Hey meid,

Hoe gaat het met jullie?
Nog alles goed met je zwangerschap? Je zult de 20 weken echo ondertussen ook wel gehad hebben of bijna krijgen. Weet niet hoever je precies bent....

Lukt het je nog om de kleine en de zwangerschap te combineren? Ik merk dat deze zwangerschap echt heel snel gaat. Zeker omdat Jordy nu lekker eigenwijs begint te doen en overdag daar mijn hele aandacht naar toe gaat. Is nu echt in de uitprobeer fase......Die geeft er ook niets om om gestraft te worden, doen we het 1 min later toch gewoon weer....

Groetjes Wendy ( 23w2dgn) Mama van Jordy ( 5-3-08)

hoi hoi

ja hier gaat het lekker voel me op zich lekker dus mag niet klagen alleen moe moe en nog eens moe haha,ben op ziekenhuis uitslag aant wachten van mn bloed enzo....
ja de 20weken echo hebben we gelukkig gehad en alleszag er toppie uit dus:)

en hebben jullie hem gedaan?weet je al wat het word???
ja idd alles gaat nu veel sneller he weken vliegen voorbij ja je kan nu niet effe lekker gaan rusten als je het nodig hebt:p
maarja alles went he

hoe voel jij je verder??

liefs mama  van caithlyn 03.03.2008  (21weken zwanger)

Hey Ha,

Sorry voor mijn wel heel late reactie...... Meestal als ik wil reageren komt er wel weer iets tussen...
Hier was ook alles goed met de 20 weken echo. Ben nu bijna 26 weken. Gaat echt heel snel nu. Heb vandaag het plafond gesloopt uit de baby kamer. Zal ik morgen wel weer voelen. Gek he vond vandaag ineens dat ik daar aan moest beginnen...

Dat bedoel ik alweer 2 uur bezoek gehad.
We zijn alweer vanaf de zomer aan het verbouwen en nu moeten daar de laatste loodjes nog, zal blij zijn als ik weer achterom kan komen zonder mijn nek te breken. Er is een schuur afgebroken in de tuin en daar is een kelder voor in de plaats gekomen. Nu moet de tuin nog bestraat worden, dus nog ff wat zand binnen. Kan ik straks wel lekker op een mooi terras de zomer door brengen ....Hoop ik...
Jordy heeft al 70 m2 gras.... vindt hij heel fijn..

Ik zag in een ander onderwerp voor jou, ja sorry had ik ook gelezen, dat je al een naam had voor je menke.
Wij weten nog niet wat we krijgen. Heel toevalling zagen we op de kraamafdeling ( Vriendin van me is pas bevallen) een kaartje met de naam Djay. Mijn vriend vond het een hele mooie naam. Wel toevallig want ik heb hem nog nooit eerder gehoord. Maar weet jij of die als D-J of Djay wordt uitgesproken. Of is dat iets wat je er zelf van maakt?

Hoe is het trouwens met je ondertussen.
Ben je nog aan het werk? Al last van kwaaltjes?
Groetjes Wendy

hoi hoi

heerlijk he als je weer kan gaan beginnen aan je babykamer
heb je al een kleur(en)in gedachten en hoe je het wilt hebben of niet?
en neem je een nieuwe kamer of?wij hebben wel een andere babykamer,vind zelf caithlyn nog te klein voor een ander kamertje...(meubels dan he)

de kleuren zit ik nog even te kijken of lime/terqois of lime/bruin

ow heerlijk een tuin met terras en gras verlang ik naar haha

ik heb alleen mn balkon tsss haha en aangezien mn contract niet is verlengt en ik nu dus niet werk konden we het huis niet kopen die we op oog handen dus die hebben we gecanseld en moeten we maar ffies wachten....

wil je ook niet weten wat het word?????

ja wij hebben de naam djayden gedaan met een dj omdat je vanzelf de dj gaat uitspreken,veel hebben namelijk jayden en spreken het dan ook zo uit snap je me nog hahahha

liefs

Hey ha,

Wij wouden niet weten wat het wordt, alleen heb sterk het vermoeden dat ook dit een jongen wordt.....Waarom zou ik echt niet kunnen zeggen, maar zo voelt het.

De baby kamer is een heel verhaal... Is namelijk een klein kamertje ( 1.90m * 2.75m ) Een groot bed past erop maar dan heb je de kamer vol.
Nu had ik via marktplaats een commode gevonden met kastruimte, best ideaal voor zo'n kamer. Nu zetten we er eerst het wiegje neer. Als dat te klein wordt krijgt Jordy een groot bed.( Voor nood heeft mam nog een ledikantje staan mocht het niet lukken in het grote bed) Die heeft wel plaats op zijn kamer. Dan gaat het ledikantje naar de baby.
Straks wil ik op die kamer een hoogslaper met kast ruimte, heb al hele leuke gezien.
Maar dan moet Jordy een stuk ouder zijn.
Dus over de kleur twijfel ik nog. Denk zelf toch aan blauw / lime, omdat ik het zelf mooi vind.

Nou nu ff over die naam... Wij hadden Djay zien staan, wat mijn vriend heel mooi vond, maar ik vroeg me af of je het dan uitspreekt als Djay van Djayden of alleen de D & J uitspreekt. Ik vind nl Dj zo jaren 80 als je begrijpt wat ik bedoel.( Geloof dat er toen verschillende in tv- series speelden) Djay / Djayden vind ik wel mooi.

Hoe zit dat nu met jou? Ben je aan het solliciteren of wacht je tot na de bevalling? Of blijf je dan thuis voor de kids?
We hebben het geluk dat die van ons naar mijn ouders gaan als opvang. Ik hoor dat de opvang voor 2 kindjes behoorlijk duur is. Dat ik er in elk geval weinig aan zou overhouden om te werken.

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan