@Patricia

A

Anoniem

Guest
Hoi Patricia,

Zag je buik op een foto bij een ander onderwerp...
Groeit al lekker zeg!!!
En wat een gave babykamer!!!
Wordt ie binnenkort geleverd?
Heeft je dochter ook nog een complete babykamer?
Wat een luxe zeg!!!

Enne, ik zag je laatst ook ergens een reactie van jezelf ondertekenen met dat je zwanger was van je zoon.(L)...Wa!!!!...Is die L de 1e letter van je zoon?
Kan me nog herinneren dat je tijdens je 1e zwangerschap de naam van je dochter al een keer had vermeld, nu houd je hem geheim?(Groot gelijk hoor!)
Leuk dat jullie er al uit zijn, wij hebben nu ook 2 namen, denk dit keer (na 3 meisjes) ECHT dat het een jongetje is.
Het maakt mij overigens niet uit, want heb zo'n leuke meisjesnaam, zou eigenlijk helemaal gaaf vinden als het weer een meisje is...4 meiden, past echt bij ons.
Maar zie een jongen als een soort uitdaging, is ons 4e kindje, maar dan toch nog een beetje nieuw en onbekend...
Moest jij wennen aan 't idee dat het een jongetje is, of was het misschien een wens van je?

Zag dat je je Maxi Cosi te koop had gezet op het zwanger forum, vroeg me af (heb er zelf ook een van vorig jaar) waarom je die niet meer nodig hebt voor je 2e straks...

Zo, wat een boeiende vragen allemaal....

Hier gaat het wel weer, niet meer zo negatief, eerste paar dagen gejankt, er kon geen traan meer uit...Nu dus weer wat fijner in m'n lijf, Lenthe zorgt ook voor veel afleiding overdag.
En ja, er zijn veel kansen dat ons kindje helemaal niks mankeert...maar ja, middenin een huilbui wil je dat niet horen, en gewoon alleen maar verdrietig zijn...
Het heeft ons flink aan het denken gezet...Syndroom van Down, maar gaan nu van het positieve uit, nog 5 weken geduld, eerst over 2 weken de vruchtwaterpunctie.En dan dus 3 weken wachten op de uitslag...

Nou, tot spreek 'ns.
(Ik zal dit weekend de routebeschrijving mailen naar iedereen voor de Lentewandeling)
Is er effe niet van gekomen.
Groetjes Roos.

quote: miss mama schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2009 16:58:00'));

Hoi Patricia,

Zag je buik op een foto bij een ander onderwerp...
Groeit al lekker zeg!!!
En wat een gave babykamer!!!
Wordt ie binnenkort geleverd?
Heeft je dochter ook nog een complete babykamer?
Wat een luxe zeg!!!

Enne, ik zag je laatst ook ergens een reactie van jezelf ondertekenen met dat je zwanger was van je zoon.(L)...Wa!!!!...Is die L de 1e letter van je zoon?
Kan me nog herinneren dat je tijdens je 1e zwangerschap de naam van je dochter al een keer had vermeld, nu houd je hem geheim?(Groot gelijk hoor!)
Leuk dat jullie er al uit zijn, wij hebben nu ook 2 namen, denk dit keer (na 3 meisjes) ECHT dat het een jongetje is.
Het maakt mij overigens niet uit, want heb zo'n leuke meisjesnaam, zou eigenlijk helemaal gaaf vinden als het weer een meisje is...4 meiden, past echt bij ons.
Maar zie een jongen als een soort uitdaging, is ons 4e kindje, maar dan toch nog een beetje nieuw en onbekend...
Moest jij wennen aan 't idee dat het een jongetje is, of was het misschien een wens van je?

Zag dat je je Maxi Cosi te koop had gezet op het zwanger forum, vroeg me af (heb er zelf ook een van vorig jaar) waarom je die niet meer nodig hebt voor je 2e straks...

Zo, wat een boeiende vragen allemaal....

Hier gaat het wel weer, niet meer zo negatief, eerste paar dagen gejankt, er kon geen traan meer uit...Nu dus weer wat fijner in m'n lijf, Lenthe zorgt ook voor veel afleiding overdag.
En ja, er zijn veel kansen dat ons kindje helemaal niks mankeert...maar ja, middenin een huilbui wil je dat niet horen, en gewoon alleen maar verdrietig zijn...
Het heeft ons flink aan het denken gezet...Syndroom van Down, maar gaan nu van het positieve uit, nog 5 weken geduld, eerst over 2 weken de vruchtwaterpunctie.En dan dus 3 weken wachten op de uitslag...

Nou, tot spreek 'ns.
(Ik zal dit weekend de routebeschrijving mailen naar iedereen voor de Lentewandeling)
Is er effe niet van gekomen.
Groetjes Roos.

heej wijffie

ja mn buik groeit idd hard:) maar hoop dat het dalijk wel ffies stopt hoor want moet nog ruim 16weken dus haha.
en bij jou al wat te zien???gaat snel he
ja caithlyn heeft nog haar kamertje en die blijft nog wel ffies van haar,vind zo lullig om hem af te pakken haha en heb ik weer een smoesje om een nieuwe aan te schaffen haha,caithlyn heeft een grenen babykamer en had ik spijt van wilde graag een lichte haha die hebben we nu dus....

over een week of 5komt hij binnen (dan is de kamer nog niet klaar hoor hahaha)maarja

haha ja een zoon ja en dat tekentje (L) is normaal een bij msn haha dus nee zn naam begint niet met een L hij gaat djayden heten:) altijd al een mooie naam gevonden en net even iets anders als normaal jayden...

ja ons maakte het ook niet uit al was een jongentje toch idd heel leuk geweest maar 2meiden vond ik net zooo leuk en iets makkelijker:p wantdaar had ik al genoeg spullen van hahaha.

en ja die maxicosi (wat niet van caithlyn is geweest hoor die had een roze) die had ik over genomen van een nicht van me,maar ja we hebben nu een lime kleur kinderwagen,en daar vervloekt deze maxicosi bij haha dus we zijn op zoek na een maxicosi met lime vandaar datie weg gaat..

ja je hebt denk een moeilijke periode ff achter de rug.
snap best dat je alleen maar kon janken hoor zal bij ook schokkend overkomen,
maar idd ze maken zovaak fouten door zulke dingen te zeggen terwijl er dan niks aan de hand is,en vooral als het overal goed lijkt te zijn en dan bij 1niet is het toch wel hoopvol toch....
gelukkig kan je nu een beetje rustig aan doen,en komt vast alles goed.

ja die kleintjes houden je overdag wel bezig he hihi
soms wel vermoeiend vooral als ze een huil/sjagerijn dag hebben zoals caithlyn laatste 2dagen had haha.

loopt de kleine meid al?caithlyn nog niet die roept wel hele dagen als ze ergens achteraan loopt stap stap stap maar ze zet alleen geen stap alleen hihi
maar ja komt vanzelf

nou we spreken mekaar

liefs

Terug
Bovenaan