Pauline

A

Anoniem

Guest
hey meis,

ik geloof best dat je errug tegen de operatie aanziet hoor....pfff ik zag er ook als een blok tegenop...maar geloof me...het duurt echt maar een paar seconden dat de narcose werkt en binnen het kwartier kun je hem weer lekker vertroetelen....ik vond het zelluf wel erg om te zien hoe Yoëll tegen het uitwerken van de narcose aan het vechten was...maar dat was ook maar ff....voor je gevoel duurt het een tijdje.....maar als het goed is zijn jullie rond een uurtje of half elf/elf uur weer heerlijk thuis...

wel lekkere ijsjes enzow gaan   halen hoor hihi en lekkere ranja....dat schijnt het lekkerst te zijn voor de kindjes die aan de amandelen zijn geopereerd....(dat zeiden ze op de uitslaapkamer....die kindjes die daar bij Yoëll lagen...ze wouden de hele tijd wel aan ijs likken..)

ow ja...en direct na de operatie krijgen ze een zetpil voor de pijn hoor....(niet vergeten 240 grams zetpilletjes te halen...haha ik had nl. alleen maar 120 gram thuis en die helpen dus niet meer he.....)

in ieder geval veel succes en geniet nog lekker van je vakantie......ik zal in ieder geval wel aan je denken...

dikke knuffel voor jullie....

liefs denise

We gaan zeker wel eerst genieten van ons weekje.
Maar aan de andere kant moet ik ook steeds eraan denken hoe het allemaal verloopt.
Alles voor mn ventje, dus we gaan ervoor!

Hoe is het met jou boefke Yoëll nu?

hey meis,

het gaat momenteel redelijk hiero....alleen `s nachts loopt het nog niet soepeltjes.....
vannacht zijn we weer begonnen met hem toch te laten huilen....en na 40 minuten was ie stil en heeft ie doorgeslapen tot 5.30 nou das al heel wat want normaliter werd ie om 23.00 + 1.00 + 3.00 + 5.00 wakker.....helaas lig ik wel bijna te janken want ik vind het verschrikkelijk...maar op aanraden van het cb en de pedagoog moesten we dit toch eens gaan proberen....hopelijk gaat het lukken....

en ja zoals je zegt....alles wat je kunt doen voor je mannetje...dat probeer je....

Terug
Bovenaan